امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳:۵۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۷ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر : 1921
  • خبرگزاري آريا- آقايان بايد بگويند که کدام دولت بوده است که از بعد از انقلاب سال آخر را از طرف منتقدين تحت فشار نبوده است. محسن کوهکن نماينده مردم لنجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني آريا در خصوص سياسي شدن فضاي کشور با توجه به انتخابات رياست جمهوري ۹۶ و احتمال تحت الشعاع قرار گرفتن […]

    خبرگزاري آريا- آقايان بايد بگويند که کدام دولت بوده است که از بعد از انقلاب سال آخر را از طرف منتقدين تحت فشار نبوده است.
    محسن کوهکن نماينده مردم لنجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني آريا در خصوص سياسي شدن فضاي کشور با توجه به انتخابات رياست جمهوري ۹۶ و احتمال تحت الشعاع قرار گرفتن معيشت مردم در اين فضا، گفت: به نظر بنده زود است که فضاي سياسي کشور انتخاباتي شود، اما بايد يک نکته را مورد توجه قرار دهيم و آن اين است که در داخل کشور گروه ها و احزاب ما در يک سال آينده مي نشينند و در خصوص انتخابات با هم بحث و گفتگو مي کنند و سياست هاي خود را تبيين مي کنند که بنده اين موضوع را فاقد اشکال مي بينم اما اينکه فضاي رسانه اي علني عمومي کشور را انتخاباتي کنيم، اين را به صلاح و مصلحت نمي دانم دليل اين موضوع هم آن است که در گذشته کاملا اين نکته بارها به اثبات رسيده است که وقتي فضاي سياسي کل کشور انتخاباتي مي شود، پيام هاي حل مشکلات مردم پيام هاي مثبتي نيست. بنابراين بهتر است جريان هاي سياسي بحث انتخابات رياست جمهوري را به عنوان يک بحث درون گروهي تبيين کنند.
    وي در خصوص اعتقاد اصلاح طلبان و حاميان دولت پيرامون تحت فشار قرار گرفتن دولت آقاي روحاني از سوي جريان رقيب در آستانه انتخابات رياست جمهوري، گفت: آقايان بايد بگويند که کدام دولت بوده است که از بعد از انقلاب سال آخر را از طرف منتقدين تحت فشار نبوده است. نمي توانيم بپذيريم هر دولتي که روي کار باشد، بگوييم در اين يک سال آخر از اين دولت انتقاد نشود! طبيعي است کساني که منتقد هستند به دنبال آن هستند که نامزد آنها راي بياورد. مهم اين است که ما با اين فعاليت ها چگونه برخورد بکنيم. کساني که انتقاد مي کنند بايد خيلي محترمانه پاسخ انتقادشان را بدهيم. يک گروهي هم در زمان انتخابات در دولت هاي گذشته هم بوده و هستند که مسير انتقاد آنها به سمت تخريب مي رود اما نبايد خيلي نبايد نگران چنين چيزي باشيم چون مردم اين دو دسته را از هم تشخيص مي دهند و در زمان مناسب تصميمي مي گيرند.
    کوهکن در پاسخ به سئوال ديگر خبرنگار آريا در ارزيابي خود از عملکرد دولت آقاي روحاني در عرصه سياست داخلي بويژه پيرامون مسائلي از جمله برگزاري کنسرت ها، گفت: معتقد هستم که با توجه به دغدغه هاي فرهنگي- اجتماعي که وجود دارد، نبايد از نظر موافق و مخالف اين موضوعات را در رسانه ها عنوان کنيم. شهر مشهد شهر مقدسي است؛ قطعا بايد حرمت امام رضا (ع) را نگه داريم. يک مسئولي يک تصميمي مي گيرد که اين حرمت را مراعات کند. بنده به عنوان يک نماينده بايد به وزير بگويم که اگر شما تصميم گرفتيد که حرمت اين مکان مقدس را مراعات کنيد، بنده از شما تشکر مي کنم. اين موضوعات نبايد به گونه اي به سمت موافق و مخالف برود و اين موضوعات مسئله روز کشور بشود.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "محسن کوهکن در گفتگو با آريا: موضوعاتي از جمله کنسرت ها نبايد مسئله روز کشور شود/ دولت خيلي محترمانه پاسخ انتقادها را بدهد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی