امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۸:۵۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۴ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر : 2000
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به خریداری روزافزون سلاح ازسوی آل سعود گفت: تجربه تاریخی نشان داده حکومت های وابسته به غرب مثل عربستان سعودی که از جیب مردم انبارهای خود را پر سلاح کرده اند، روزی به خاطر عدم پشتیبانی مردمی مضمحل می شوند. نماینده مردم […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به خریداری روزافزون سلاح ازسوی آل سعود گفت: تجربه تاریخی نشان داده حکومت های وابسته به غرب مثل عربستان سعودی که از جیب مردم انبارهای خود را پر سلاح کرده اند، روزی به خاطر عدم پشتیبانی مردمی مضمحل می شوند.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهایت این حکومت ها در اختیار مردم قرار گرفته می گیرد که امروز همین پیش بینی را برای دولت صهیونیستی و آل سعود داریم.

    وی افزود: عربستان سعودی حتی اگر تبدیل به انبار مهمات شود هیچ خطری برای جمهوری اسلامی ندارد چرا که حتی خود آنها نیز می دانند که کوچکترین خطای آنها باعث نابودی کاملشان می شود که البته این صرفا درباره حکومت آل سعود صدق می کند و می دانیم که حتی ملت عربستان نیز مظلوم واقع شده اند.

    عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همچنین باید تلاش کند با سرلوحه قرار دادن سیاست های اقتصاد مقاومتی دربرابر جنگ اقتصادی که عربستان سعودی راه انداخته ایستادگی کند./

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: آل‌سعود از جیب ملت عربستان انبارهای خود را از سلاح پر کرده است/ نزدیکی نابودی حکومت عربستان"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی