امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶:۳۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۱ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر : 2022
  • محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز هیات رئیسه جبهه پیروان اظهار داشت: در شورای مرکزی جبهه معمولاً نقطه‌نظرات و مباحث مختلفی مطرح می‌شود و امروز نیز درباره استعفا و برگزاری سه وزیر مباحثی مطرح شد. همچنین […]

    محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز هیات رئیسه جبهه پیروان اظهار داشت: در شورای مرکزی جبهه معمولاً نقطه‌نظرات و مباحث مختلفی مطرح می‌شود و امروز نیز درباره استعفا و برگزاری سه وزیر مباحثی مطرح شد. همچنین رویکرد انتخاباتی جبهه پیروان به تایید اعضا رسید.

    کوهکن در تشریح این رویکرد انتخاباتی تصریح کرد: ما در گذشته دو نوع رویکرد برای ورود به انتخابات داشتیم؛ ما در گذشته منتظر بودیم تا افرادی خودشان تصمیم بگیرند و به صحنه انتخابات بیایند تا ما روی آنها به اجماع برسیم.

    نایب رئیس جبهه پیروان تصریح کرد: یک راه دیگر این است که تشکل‌ها و اشخاص و کسانی که ما فکر می‌کنیم واجد شرایط هستند از آنها برای حضور در انتخابات دعوت شود تا حضور پیدا کنند و این رویکرد مبتنی بر خرد جمعی است.

    وی با اشاره به انتخابات سال ۹۲ و کاندید شدن ۵ نفر از اعضای جبهه پیروان یادآور شد: درنهایت هیچ یک از آنها در صحنه باقی نماندند و این نشان می‌دهد که ما به ائتلاف اصولگرایان پایبندیم.

    کوهکن استراتژی جبهه پیروان را ائتلاف صددرصدی با اصولگرایان عنوان کرد و با تاکید بر اینکه اگر تکثر نباشد شانس پیروزی این جریان بالاست افزود: جبهه پیروان به این نتیجه رسید که برای انتخابات ریاست جمهوری منتظر افراد خود تصمیم‌گیر نماند هرچند این رویکرد نافی صلاحیت آنها نیست.

    نائب رئیس جبهه پیروان مهمترین فعالیت ستاد انتخابات این جبهه را تمرکز بر انتخابات شوراها دانست و خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات جبهه پیروان در زمان بررسی مصادیق، به انتخابات ریاست جمهوری خواهد پرداخت و آنطور که سوابق گذشته نشان می‌دهد ۴ ماه پایانی انتخابات دوران پرشور و هیجانی است و ما فعلا به بررسی مصادیق ورود نکرده‌ایم.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "استراتژی انتخاباتی جبهه پیروان به تایید شورای مرکزی رسید"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی