امروز: پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۷:۴۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۷ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر : 2028
  • به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محسن کوهکن، نماینده شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی، از پروژه مجتمع قرآنی نورالهدی چمگردان استان اصفهان شهرستان لنجان بازدید کرد. طالبی مسئول مجمع خیرین و خادمین قرآنی شهر چمگردان گزارشی از روند ساخت این مجتمع ارائه کرد و در ادامه عبدالرضا عابدینی، مدیر مؤسسه نورالهدی اصفهان به ارائه گزارشی […]

    به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محسن کوهکن، نماینده شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی، از پروژه مجتمع قرآنی نورالهدی چمگردان استان اصفهان شهرستان لنجان بازدید کرد.
    طالبی مسئول مجمع خیرین و خادمین قرآنی شهر چمگردان گزارشی از روند ساخت این مجتمع ارائه کرد و در ادامه عبدالرضا عابدینی، مدیر مؤسسه نورالهدی اصفهان به ارائه گزارشی از برنامه‌های آموزشی مؤسسه پرداخت.
    مدیر مؤسسه نورالهدی در این بازدید با تاکید بر حمایت‌های مسئولان از این مجتمع قرآنی بیان کرد: این ساختمان برای ترم زمستان نیازمند سیستم گرمایش مناسب برای برگزاری کلاس‌ها است که این امر با توجه به مانده بدهی‌های ساخت و ساز همت مسئولان را می‌طلبد که در این بخش از این مجتمع، حمایت مالی و معنوی داشته باشند.
    وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۳۰ قرآن‌آموز در ترم پاییز مشغول فراگیری علوم قرآنی در مقاطع سنی مختلف در این مجتمع قرآنی هستند که مرتفع کردن برخی کمبودها نظیر آسانسور و سیستم سرمایش و گرمایش از اهمیت بالایی برخوردار است.
    302036_131

    302038_416

    302039_219

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "بازدید محسن کوهکن از مجتمع قرآنی نورالهدی چمگردان + عکس"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی