امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۶:۴۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۸ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 2878
  • نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به وزیر اقتصاد و امور دارایی، خواستار بازگشت پول مازاد پرداختی ذوب‌آهن از خزانه‌داری شد. محسن کوهکن با اشاره به مطالبات ارزش افزوده و آلایندگی شهرداری‌ها از ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: عوارض ارزش‌افزوده و آلایندگی یکی از منابع درآمدی شهرداری است. وی با اشاره […]

    نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به وزیر اقتصاد و امور دارایی، خواستار بازگشت پول مازاد پرداختی ذوب‌آهن از خزانه‌داری شد.

    محسن کوهکن با اشاره به مطالبات ارزش افزوده و آلایندگی شهرداری‌ها از ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: عوارض ارزش‌افزوده و آلایندگی یکی از منابع درآمدی شهرداری است. وی با اشاره به بدهی‌های ذوب‌آهن از محل ارزش ‌افزوده و آلایندگی افزود: سازمان امور مالیاتی کشور یکسری از دارایی‌های ذوب‌آهن را به علت این بدهی‌ها بلوکه کرده بود، ولی زمانی که اصل بدهی‌ها و ارزش‌افزوده بین سازمان امور مالیاتی کشور و ذوب‌آهن تهاتر شد، پول بلوکه شده ذوب‌آهن باید برگشت داده می‌شد.

    نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ذوب‌آهن به صراحت اعلام کرد که مجموعه ما این آمادگی را دارد که این مبلغ مازاد که عدد و رقم بالایی هم دارد را به عوارض آلایندگی اختصاص بدهد که ۴۰ درصد آن نصیب شهرستان لنجان خواهد شد.

    وی با تأکید بر اینکه ذوب‌آهن در بازگشت مازاد پرداختی به ردیف عوارض آلایندگی همکاری لازم را از خود نشان داده است،

    تصریح کرد: تعلل بیش‌ از حد اداره امور مالیاتی استان اصفهان و سازمان امور مالیاتی کشور و خزانه‌داری سبب شده است تا وصول مطالبات شهرداری‌ها به تعویق بیافتد. کوهکن در پاسخ به اینکه آخرین اقدامات شما برای وصول مطالبات شهرداری چه بوده است، متذکر شد: چنانچه مسئولان امر به تذکرات ما توجهی نکنند، ناچار خواهیم بود تا از ابزارهای قانونی که در اختیار داریم استفاده کنیم.

    وی گفت: بنده از کرباسیان، وزیر امور اقتصاد و دارایی درخواست کرده ام که دستور صریحی به خزانه‌داری دهد تا این پول مازاد پرداختی ذوب‌آهن برگردد.

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "ماجرای نامه پرحاشیه نماینده لنجان به وزیر اقتصاد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی