امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۱:۲۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۶ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر : 2239
  • به گزارش خبرگزاری ملت به نقل از جمهوریت، محسن کوهکن، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن استقبال از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب و نظر مثبت جبهه پیروان به این تشکل گفت: باید توجه داشت که اصولگرایی، حزب گرایی نیست، اگر اصولگرایان یک حزب واحد داشتند این قبیل کارها و راه […]

    به گزارش خبرگزاری ملت به نقل از جمهوریت، محسن کوهکن، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن استقبال از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب و نظر مثبت جبهه پیروان به این تشکل گفت: باید توجه داشت که اصولگرایی، حزب گرایی نیست، اگر اصولگرایان یک حزب واحد داشتند این قبیل کارها و راه اندازی چنین جبهه هایی بی معنی بود اما در شرایط فعلی چنین نیست.

    نماینده مجلس دهم در ادامه این مطلب افزود: اصولگرایی متشکل از اشخاص حقیقی تاثیرگذار و حقوقی است، به هر میزان این اشخاص حقیقی و حقوقی بیشتر شوند طبیعی است که امری معقول است و ما حمایت می کنیم و امیدواریم مجموعه اینها به یک حزب واحد برسد.

    کوهکن درباره نگاه جبهه پیروان خط امام و رهبری به جبهه نیروهای مردمی انقلاب تصریح کرد:سازوکار جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حقیقت همانند عنوان ان ” مردمی” است و ما هم حمایت کردیم چرا که اصل امر را معقول دیدیم.

    عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد : بر اساس اطلاعاتی که ما داریم این مجموعه به سمت و سوی هیچ تفکر خاصی نمی رود همه هم در آن هستند و حضور دارند.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "محسن کوهکن: جبهه مردمی نیروهای انقلاب سمت و سوی هیچ تفکر خاصی در اصولگرایی نیست /جبهه پیروان تشکیل جبهه نیروهای مردمی را امری معقول می داند/ امیدواریم مجموعه جبهه های اصولگرایی به یک حزب واحد برسد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی