امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳:۴۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۸ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر : 2311
  • نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی را به لایحه بودجه الحاق کردند که بر این اساس، بودجه ای برای جذب سرمایه ایرانیان مقیم امریکا اختصاص می یابد. به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه و در ادامه بررسی جزییات درآمدی لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور با الحاق بندی به کل […]

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی را به لایحه بودجه الحاق کردند که بر این اساس، بودجه ای برای جذب سرمایه ایرانیان مقیم امریکا اختصاص می یابد.
    به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه و در ادامه بررسی جزییات درآمدی لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور با الحاق بندی به کل لایحه، دولت را مکلف کردند که جهت جذب نیروی انسانی و سرمایه های ایرانیان مقیم آمریکا در سال ۹۶ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان در اختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و امور اقتصادی و دارایی، بالمناسبت از محل سهام قابل واگذاری در جدول شماره ۱۸ قرار دهد تا برای جذب نیروی انسانی و سرمایه های ایرانیان مقیم آمریکا اختصاص یابد.
    پیش از بررسی این پیشنهاد محسن کوهکن به عنوان پیشنهاد دهنده این مواد گفت: این پیشنهاد در واکنش به اقدام ترامپ برای ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور مسلمان به آمریکا است.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "مصوبه مجلس برای جذب سرمایه ایرانیان مقیم آمریکا"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی