امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳:۲۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 396
  • دبير کل جامعه نمايندگان ادوار گفت: کار حزبي و تشکيلاتي مانع از ورود افراد به صحنه انتخابات برمبناي تحريک اطرافيان، احساس تکليف کردن‌هاي بيجا و خواب ديدن‌هاي شبانه مي‌شود.

    محسن کوهکن دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت کار تشکيلاتي و حزبي در عرصه سياسي کشور گفت: عدم تبعيت از جمع و خودرايي كنشگران سياسي در عرصه انتخابات، تبعات منفي بسياري را به همراه دارد که اين آسيب با انجام کار حزبي و تشکيلاتي قابل ترميم است.

    دبير کل جامعه نمايندگان ادوار تصريح کرد: کار حزبي و تشکيلاتي مانع از ورود افراد به صحنه انتخابات برمبناي تحريک اطرافيان، احساس تکليف کردن هاي بيجا و خواب ديدن‌هاي شبانه مي شود.

    کوهکن اظهار داشت: افرادي که برمبناي تحليل شخصي و با پيش بيني موفقيت خود وارد عرصه انتخابات مي‌شوند، پس از شکست، از شگرد فرار به جلو استفاده مي‌کنند و تقصير را به گردن ديگران مي‌اندازند.

    وي ادامه داد: در صورتي که در ساز وکار حزبي و فعاليت کانوني، نقطه نظرات و ديدگاهها پس از بررسي و کارشناسي دقيق از بدنه سيستم به راس مي‌رسد، و در نهايت برمبناي اساسنامه و مرامنامه تصميمي عاقلانه اتخاذ مي‌شود.

    عضو جبهه پيروان خط امام (ره)و رهبري در پايان با اشاره به تشکيل حزب فراگير در جناح اصولگرا با محوريت محمدرضا باهنر و ليدري حجت‌الاسلام و المسلمين ناطق نوري خاطر نشان کرد: دکتر باهنر به عنوان يک عنصر تشکيلاتي که مسائل را فهيمانه تجزيه و تحليل مي‌کند، پيگير تاسيس حزب فراگير است اما در خصوص حجت‌الاسلام ناطق نوري و نقش وی در تشکيل حزب فراگير اطلاعي ندارم.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کار حزبي مانع از ورود غيرموجه افراد به عرصه انتخابات مي‌شود"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی