امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۴:۳۶  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۳ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 2437
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها، اظهار داشت: زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به گونه‌ای بود که پس از ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری فرصت کافی برای تدوین قوانینی متناسب با آن وجود نداشت. نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها، اظهار داشت: زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به گونه‌ای بود که پس از ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری فرصت کافی برای تدوین قوانینی متناسب با آن وجود نداشت.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهتر بود که با قید یک فوریت طرحی در این زمینه ارائه می‌شد، بیان کرد: در گذشته نیز ایجاد ساز و کاری برای نظارت بر انتخابات مطرح شده بود که مقام معظم رهبری نیز در این زمینه نظراتی داشتند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من در زمینه شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی، عضو کمیسیون مربوطه بود، از آنجایی که این طرح جدید بود، پیشنهادهای زیادی مطرح می‌شد که طبیعتا بررسی همه پیشنهادات زمان بر بود و این مستلزم وجود وقت کافی بود.

    کوهکن با بیان اینکه اکثر رهنمودهای مقام معظم رهبری بر موضوعات مالی تاکید داشت ولی زمان کافی برای امکان تدوین قانون نبود، متذکر شد: امر انتخابات فوری کلید نمی خورد بلکه هر کاندیدایی از ماه‌ها قبل کار خود را شروع می‌کند و نیاز به شفاف سازی کامل در انتخابات وجود دارد.

    وی با بیان اینکه در انتخابات‌های بعدی رهنمودهای مقام معظم رهبری باید تبدیل به قانون شود، افزود: بنظر من با وجود اینکه رسانه ملی در هر صنف و خانه‌ای وجود دارد، و داوطلبان در صدا و سیما به مناظره، سخنرانی و پرسش و پاسخ می پردازند، واقعا دیگر نیازی به هزینه های عظیم در عرصه انتخابات وجود ندارد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: البته برای داغ شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری در شهرها لازم است تا هزینه‌هایی انجام شود ولی در این زمینه نیز باید هزینه‌ها معقول و منطقی باشد و از حد مشخصی بالاتر نرود./

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: استفاده کاندیداها از ظرفیت صدا و سیما هزینه‌های انتخاباتی را کاهش می‌دهد/ رهنمودهای رهبری در موضوعات مالی انتخابات رعایت شود"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی