امروز: پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۳:۳۵  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۵ام, ۱۳۹۸
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر : 3108
  • به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، محسن کوهکن ظهر امروز در سخنرانی روز قدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: وجود ناوگان آمریکا در منطقه موضوعی انحرافی است چراکه آن‌ها از قدرت نظامی ایران به‌ شدت هراسان هستند. وی با توجه به تفرقه‌افکنی دشمنان در جامعه خاطرنشان کرد: اولین نکته که دشمن با […]

    به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، محسن کوهکن ظهر امروز در سخنرانی روز قدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: وجود ناوگان آمریکا در منطقه موضوعی انحرافی است چراکه آن‌ها از قدرت نظامی ایران به‌ شدت هراسان هستند.

    وی با توجه به تفرقه‌افکنی دشمنان در جامعه خاطرنشان کرد: اولین نکته که دشمن با استفاده از آن افکار مردم جامعه را آشفته می‌کند این است که چرا ایران در موضوعاتی نظیر دفاع از فلسطین دخالت می‌کند.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسجدالاقصی در فلسطین به‌ عنوان قبله اول مسلمانان بوده و همه مسلمانان باید برای حفظ دین و یکپارچگی به کمک یکدیگر بروند و این مهم یک وظیفه دینی است.

    وی با اشاره به مقاومت ستودنی مردم فلسطین اظهار کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت حاصل یک ندا از یک مرجع تقلید شیعه بود که باعث شد مردم فلسطین منسجم و متحد به صحنه بیایند و قدم‌به‌قدم رژیم اسرائیل را به عقب برانند.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدرت نظامی ایران در منطقه تشریح کرد: جنگ تحمیلی با این تفکر شروع شد که ایران دارای ضعف‌هایی است اما امروزه قدرت نظامی ایران آن‌قدر زیاد است که آمریکا باوجود داشتن ۱۴ پایگاه در اطراف ایران و حضور ناوگان دریایی ارتش ترس این را دارد که کوچک‌ترین دست‌درازی نسبت به کشور عزیزمان متحمل شود.

    وی با تأکید بر اینکه هدف آمریکا از مذاکره با ایران جلوگیری از جنگ نیست چراکه اصلا جنگی در کار نیست، متذکر شد: ایران اسلامی در ۴۰ سال گذشته دستاوردهای زیادی را در عرصه‌های مختلف به دست آورده است و دشمنان ما تنها به دنبال محدود کردن ایران هستند و برای رسیدن به این هدف شوم خود از هیچ توطئه‌ای فروگذار نخواهد کرد.

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:

    @mohsenkoohkan

    🔹ایتا:

    eitaa.com/mohsenkoohkan

    🔹سروش:

    sapp.ir/mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: جنگی در کار نیست که برایش مذاکره کنند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی