امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۱:۳۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2450
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تمدید سه ماه تعلیق تحریم های هسته ای ایران از سوی ترامپ اظهار داشت:حضور گسترده مردم پای صندوق های رای ۲۹ اردیبهشت برای ترامپ که به منطقه سفر کرده بود پیام واضحی داشت و به نظر می رسد رئیس جمهور آمریکا […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تمدید سه ماه تعلیق تحریم های هسته ای ایران از سوی ترامپ اظهار داشت:حضور گسترده مردم پای صندوق های رای ۲۹ اردیبهشت برای ترامپ که به منطقه سفر کرده بود پیام واضحی داشت و به نظر می رسد رئیس جمهور آمریکا پیام را دریافت کرد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر می رسد اگر ترامپ پیام مردم ایران را دریافت نمی کرد یا انتخاباتی در میان نبود، او در نهایت به دنبال اظهاراتی که اخیرا در خصوص ایران و برجام داشت تن به تمدید تعلیق تحریم های هسته ای ایران نمی داد.

    وی گفت: رویکرد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری و واکنش هایی که بعد از حضور در کاخ سفید حاکی از آن بود که او قصد ندارد به برجام یا تعلیق تحریم ها تن دهد اما با حضور بیش از ۷۰ درصدی مردم پای صندوق های را او را مجبور کرد تا سه ماه تحریم ها را تعلیق کند.

    این نماینده مجلس توصیه کرد: به هر حال نباید به تصمیمات فوری و عجولانه ترامپ توجهی کرد و باید تلاش داشت که در مسیر صحیح برجام گام برداشت البته تاکید داریم که نباید انفعالی با بدعهدی ها برخورد شود.

    کوهکن تاکید کرد: باید در چارچوب قانونی که وجود دارد و شرایطی که مقام معظم رهبری به مصوبه مجلس اضافه کردند با قاطعیت و تدبیر در زمینه توافق هسته ای اقدام کرد.

    وی گفت: اگر حضور ۷۲ درصدی مردم پای صندوق های رای نبود، این احتمال وجود داشت که ترامپ تن به تعلیق تحریم های هسته ای ایران ندهد.

    عضو فراکسیون ولایت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به نظر می رسد بعد از تعلیق تحریم های هسته ای ایران، باتوجه به چالش های پیش روی تهران و واشنگتن فضای داخلی آمریکا را بر هم خواهد زد./

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: تعلیق تحریم های ایران تحت تاثیر مشارکت مردم در انتخابات بود"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی