امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷:۵۵  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۵ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2462
  • محسن کوهکن در ارزیابی نتیجه انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: مقدار شناخت های فردی روی افراد و تلاش های افراد برای خودشان دو عامل تعیین کننده در انتخاب هیات رئیسه جدید مجلس بود. وی اظهار داشت: من در دور هفتم و هشتم عضو هیات رئیسه بودم اما هیچگاه در صحن به دنبال رای نمی رفتم […]

    محسن کوهکن در ارزیابی نتیجه انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: مقدار شناخت های فردی روی افراد و تلاش های افراد برای خودشان دو عامل تعیین کننده در انتخاب هیات رئیسه جدید مجلس بود.

    وی اظهار داشت: من در دور هفتم و هشتم عضو هیات رئیسه بودم اما هیچگاه در صحن به دنبال رای نمی رفتم و معتقد بودم اگر نمایندگان بخواهند رای می دهند و اگر هم نخواهند رای نمی دهند. اما برخی دوستان نیز هستند که قبل و بعد از رایزنی ها فراکسیون لابی می کنند و اگر هم در فراکسیون رای بیاورند در صحن این لابی را بیشتر می کنند.

    کوهکن در مورد اینکه برخی معتقدند که انتخابات هیات رئیسه مجلس نشان دهنده ضعف فراکسیون امید برای جذب رای مستقلین بود گفت: من اعتقادی به این سخنان ندارم، صحن علنی مجلس همانند انتخابات شوراها نیست که بگویند پوستر کم چسبانده اید و تراکت کم زده اید و پیروز نشدید! بلکه در صحن مجلس افراد براساس شناخت رای می دهند و ممکن است مبنای این شناخت سیاسی و جناحی و باندی باشد یا براساس شناخت فردی و یا قومیتی باشد.

    وی با بیان اینکه همه ۵نفری که از فراکسیون اصولگرایان در هیات رئیسه هستند عضو جبهه پایداری نیستند، گفت: انتخاب افراد برای هیات رئیسه مجلس نشان دهنده قدرت هیچ فراکسیونی نبود. این انتخاب حاصل شناخت یکساله نمایندگان و ارتباطات آنها با یکدیگر می دانم.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: در مجلس با پوستر و تراکت نمی‌شود رأی جمع کرد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی