امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۲:۲۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2491
  • به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ محسن کوهکن با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام، اظهار داشت: معتقدم این فرمایشات سخنان منفصل و بریده‌ای نیست بلکه نوعی بسته و پکیج است. عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان قوای سه‌گانه باید این بیانات گهربار را متناسب […]

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ محسن کوهکن با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام، اظهار داشت: معتقدم این فرمایشات سخنان منفصل و بریده‌ای نیست بلکه نوعی بسته و پکیج است.

    عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان قوای سه‌گانه باید این بیانات گهربار را متناسب با شرح اختیارات و وظایفشان، مانیفست حرکت خود قرار دهند، افزود: معتقدم مقام معظم رهبری یک ریل‌گذاری مدبرانه برای سه قوه نظام به‌منظور حرکت رو به جلو انجام داده‌اند و قوای سه‌گانه باید به مسائل دقت کرده و آسیب‌شناسی کنند. مسئولان باید بدانند هرجا حرفی و مصوبه‌ای وجود داشت که با مبانی مقام معظم رهبری سازگار نبود باید نسبت به آن تجدیدنظر کنند.

    به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: براساس تشخیص اندکم، دستچینی از صحبت‌های عمیق و عالمانه مقام معظم رهبری را یافتم و به این نتیجه رسیدم که هرکس باید ابتدا از خود شروع و در حوزه کاری‌اش به این فرمایشات عمل کند. بنده صددرصد مشی که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده‌اند را قبول دارم و همواره طی ۳۸ سال پیروزی انقلاب با پوست، گوشت و استخوان به درست بودن این تحلیل‌ها، برداشت‌ها و رهنمودهای آن را لمس کرده‌ام. /

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: بیانات رهبری در دیدار با مسئولان مانیفست افراد باشد/ ریل‌گذاری رهبر معظم انقلاب برای قوای ۳ گانه"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی