امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۸:۲۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2552
  • تفاهم نامه همکاری بین هئیت منتظران شهرستان لنجان با تولیتهای حرمین شریفین عراق، جهت همکاریهای متقابل برای اولین بار در کشور به امضاء رسید. به گزارش خبرنگار رسانه جارچی لنجان ، طی سفری که تعدادی از مسئولين هيئت های مذهبی شهرستان با همراهی تعدادی از مسئولین شهرستان لنجان ، از جمله حجت الاسلام باقریان امام […]

    تفاهم نامه همکاری بین هئیت منتظران شهرستان لنجان با تولیتهای حرمین شریفین عراق، جهت همکاریهای متقابل برای اولین بار در کشور به امضاء رسید.

    به گزارش خبرنگار رسانه جارچی لنجان ، طی سفری که تعدادی از مسئولين هيئت های مذهبی شهرستان با همراهی تعدادی از مسئولین شهرستان لنجان ، از جمله حجت الاسلام باقریان امام جمعه محترم زرین شهر و محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی به کشور عراق انجام دادند تفاهم نامه همکاری بین هیئت منتظران شهرستان لنجان و توليت حرم حضرت علي (ع )، تولیت حرم حضرت اباعبدلله الحسين (ع) و حضرت ابولفضل (ع) وتولیت حرم كاظمين (ع) به امضاء رسید .
    گفتنی است که این تفاهم نامه همکاری برای اولین بار در کشور، بین یک هیئت مذهبی با تولیت های کشور عراق به امضاء رسیده است .
    آقای مهدی محمدی مدیر هیئت مذهبی منتظران شهرستان لنجان در مصاحبه با خبر نگار جارچی لنجان در این خصوص عنوان نمود :
    به حول و قوه الهي همچنين حمايت و دعای خير مردم خصوصاً خانواده معظم شهدا و ايثارگران و مسئولين محترم شهرستان لنجان ، هيئت منتظران شهرستان لنجان ، به عنوان اولين هيئت مذهبي و فرهنگی جمهوری اسلامي ايران ارتباط فرهنگي خود را با حرمين شريفين در كشور عراق اغاز كرد و تفاهم نامه ای به امضاء طرفین رسید که شامل سه بند است و در ادامه ، همکاریها به مراتب بیشترخواهد شد.
    تردد همه ساله طرفين دربرنامه های فرهنگی و مذهبی خصوصاً حضور شخص توليت چهار حرم در مراسم دهه فاطميه در شهرستان لنجان اولین توافق طرفین بود.
    ايجاد يك مكان جهت استراحت زوار عزيز شهرستان لنجان در شهر كربلای معلا و نجف اشرف در مراسم راهپيمائی بزرگ اربعين به نام هيئت منتظران، دومین توافق و مهم تر از همه برگزاری مراسم بزرگ دعای كميل هر سال يك بار در بين الحرمين با حضورمسئولين محترم كشور ايران و كليه كادر دو حرم ومردم عزيز ايران، سومین بند از این تفاهم نامه همکاری بود که برکات زیادی برای مردم به دنبال خواهد داشت.
    قابل ذكر است در اين سفر هيئت منتظران لنجان افتخار دريافت پرچم های اصلی گمبد حرم حضرت علي (ع) ، حرم حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و پرچم بالای ضريح امامان معصوم در حرم كاظمين را داشت كه انشالله در يك مراسم در اختيار مردم عزيزمان جهت زيارت قرارخواهد گرفت .
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "مصاحبه اختصاصی مدیر هیئت منتظران شهرستان لنجان با رسانه جارچی لنجان در خصوص تفاهم نامه در کشور عراق + تصاویر سفر"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی