امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۸:۵۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۲ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2579
  • محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی فانوس اظهار داشت: پس از توافقنامه برجام قرار بود تحریم ها علیه ایران برداشته شود که متأسفانه این اقدام توسط سران کاخ سفید نادیده گرفته شد، و تحریم های غیرقانونی جدیدی نیز علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شد. وی ادامه داد: آمریکا با این اقدامات و حتی […]

    محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی فانوس اظهار داشت: پس از توافقنامه برجام قرار بود تحریم ها علیه ایران برداشته شود که متأسفانه این اقدام توسط سران کاخ سفید نادیده گرفته شد، و تحریم های غیرقانونی جدیدی نیز علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شد.

    وی ادامه داد: آمریکا با این اقدامات و حتی وارونه جلوه دادن عملکرد مثبت ایران در مسئله برجام قصد دارد تا اعتمادسازی های انجام شده از سوی کشورمان را خنثی کرده و جمهوری اسلامی ایران را ناقض برجام جلوه دهد.

    کوهکن افزود: البته با تأیید آژانس بین المللی انرژی اتمی نسبت به عملکرد صحیح و مناسب ایران قبل و پس از برجام، تیر آمریکایی ها به سنگ خورد و جوسازی های دروغ علیه ایران نتیجه ای را در برنداشت.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شنبه ۱۴ مرداد مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور بیش از ۹۰ هیئت خارجی و مقام عالی رتبه دیگر کشوها برگزار می شود، گفت: حضور هیئت های بلندپایه از کشورهای مختلف نشان دهنده اهمیت و نقش مهم ایران در عرصه بین المللی بوده و حضور اروپایی ها در مراسم فوق نشان می دهد که اروپا تا این لحظه با کاخ سفید و سیاست های عجیب ترامپ همراه نشده است.

    کوهکن در پایان تاکید کرد: در این شرایط حساس برای اجرای مناسب برجام باید اروپایی ها را همراه خود کرده و اجازه همراهی آنها با ترامپ را ندهیم.
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: نباید اجازه دهیم اروپایی ها با ترامپ همراه شوند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی