امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱:۱۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر : 2625
  • به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، با گذشت روزهای متمادی از بحران انسانی و کشتار مسلمانان میانمار همچنان مجامع بین المللی در مقابل این فاجعه انسانی سکوت اختیار کرده اند و این در حالی است که موج خشونت‌ها علیه مسلمانان شدت گرفته است. آغاز دوباره کشتار گسترده ونسل کشی مسلمانان میانمار در اوایل شهریور […]

    به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، با گذشت روزهای متمادی از بحران انسانی و کشتار مسلمانان میانمار همچنان مجامع بین المللی در مقابل این فاجعه انسانی سکوت اختیار کرده اند و این در حالی است که موج خشونت‌ها علیه مسلمانان شدت گرفته است. آغاز دوباره کشتار گسترده ونسل کشی مسلمانان میانمار در اوایل شهریور ۹۶آغاز شد و باز هم این سوالاها را ذهن مسلمان و آزادی خواهان جهان نقش بست که چرا یاید هر جا که مسلمان یا مسلمانان باشد اسمی از کشتار و مرگ باشد!؟

    و یا اینکه مگر یک کودک چند ماهه چه گناهی مرتکب شده که باید زیر دست و پا بماند و کشته شود؟ چرا جوامع بین‌المللی در برابر فجایع بودائیان در میانمار و روستای روهینگیا که روز به روز شدت می گیرد سکوت کرده اند و این در حالی است که فریاد مجامع حقوق بشری برای اجرای قانون در کشورهای مستقل همیشه به هوا می‌رود، اما در برابر کشتار بیگناهان در میانمار سکوت می‌کنند؟ باید گفت سکوت مجامع بین‌المللی در برابر نسل‌کشی مسلمانان در میانمار موجب شده تا افکارعمومی بیش از پیش به چهره نژادپرستانه آنها پی ببرند. اما امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با اعلام نفرت و خشم خود از خودکامگی و زیاده‌خواهی‌های غرب و استکبار جهانی و عوامل دست نشانده آنان در دولت دیکتاتور و بودائیان افراطی، اقدام ددمنشانه و کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار را به شدت محکوم کردند و از برخورد چندگانه سازمان های بین‌المللی به ویژه «حقوق بشر» که در مواجهه با این کشتار بیرحمانه سکوت اختیار کرده اند اعلام انزجار داشته و وجدان بشری و آزادگان جهان را به قضاوت فرا خواندند و شعارهای ویژه حمایت از مسلمانان میانمار را سر دادند.

    محسن کوهکن با اشاره به نسل کشی مسلمانان میانمار اظهار کرد: این روزها شاهد یکی از فجیع ترین جنایات طول تاریخ هستیم که وقتی صحنه هایی از این جنایت که به واسطه انسانهای ظالم و بی رحم که خود عامل آن هستند و این جنایت ها را مرتکب شده اند منتشر و دیده می شود بسیار دلخراش است و می توان گفت این افراد با ارتکاب چنین جنایت هایی روی تکفری ها و گروه تروریستی داعش را سفید کرده اند.

    وی افزود: امروز شاهد هستیم افرادی که از شدت فقر زیراندازی جز زمین و رو اندازی جز آسمان ندارند و در نهایت تنگ دستی آن چیزی که در طبیعت وجود دارد مورد استفاده قرار داده و گذران زندگی میکنند صرفا به جرم اینکه مسلمان هستند و هیچ اتهام دیگری ندارند توسط افراطون، حاکمیت نژاد پرست و ارتش مزدور میانمار به آتش کشیده می شوند.

    نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صحنه های دلخراش کشتار کودکان، زنان، جوانان و حتس افراد مسن سال نشان میدهد که این افراد جنایت کار حتی زمانی که مردم بی گناه میانمار را به اتش میکشند به انها رحم نکرده و آنان را سنگباران می کنند.

    وی ادامه داد: در تاریخ از جنایت های فراوانی سخن به میان آمده که افرادی را سر می بریدند و یا از ارتفاع افرادی را به پایین پرتاب می کردند و… اما این قبیل صحنه ها که امروز در میانمار در حال رخ دادن است انسان هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

    کوهکن اضافه کرد: از طرفی دیگر جوامع جهانی که گاهی اوقات به دلیل آنکه در یک کشوری به یکی از مزدوران آنها به بالای پشمشان گفته اند ابرو، واکنش نشان داده، تهدید می کنند و ناو جنگی راه می اندازند اما امروز در برابر جنایت های میانمار سکوت مرگباری کرده اند و هیچ نمی گویند.

    وی با اشاره به اینکه این روزها بمباران ونسل کشی در یمن، مشق روزانه جنگنده های آل سعود شده است، عنوان کرد: این سکوت مرگبار در حالی رخ داده که ما از جوامع بین المللی و حتی سازمان ملل بی خاصیت و حتی رژیم هایی همچون آل سعود و… انتظاری نداریم چراکه رژیم منحوس آل سعود همزمان با حرکات ناجوانمردانه ای که در میانمار انجام گرفت جنگنده های آل سعود نیز امروز بیش از ۱۸ پرواز داشتند و شهر الجبل یمن را بمباران کردند و از این قبیل رژیم ها نیز انتظاری نیست.

    نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما از کشورهای اسلامی که داعیه عضویت در سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی را داشته و در انجا مسئولیت دارند از آنها انتظار هست و از نظام مقدس جمهوری اسلامی انتظار خاص و ویژه ای است.

    وی خاطرنشان کرد: ما اگر مسلمان هستیم و حدیث معروف منسوب به رسول اکرم(ص) که فرمودند هرکس بشنود صدای مسلمانی را که فریاد می کند: مسلمانان به فریادم برسید و او کمک نکند، دیگر مسلمان نیست، لذا باید توجه داشت از نظام جمهوری اسلامی انتظار است اقدامات عاجلی را در خصوص جنایت های میانمار انجام دهد.

    کوهکن اذعان کرد: اقدامات عاجل جمهوری اسلامی در خصوص جنایت های میانمار به اعتقاد بنده شامل برخی اقدامات همچون پیگیری ارسال کمک های انسان دوستانه توسط هلال احمر به میانمار از طریق کشور بنگلادش و دیگر نقاط نیست چراکه امروز مردم بی گناه میانمار مورد تهدید مستقیم هستند و جان، مال و ناموس آنها مورد تهدید قرار دارد لذا باید نظام مقدس جمهوری اسلامی تهدید مستقیمی را باید در برابر دولت کشور میانمار داشته باشد و مطمئنا هیچ اتفاقی برای ما نخواهد افتاد.

    وی متذکر شد: تجربه نشان داده است در برابر زور و زورگویی تنها ایستادگی و مقاومت است که پاسخگو بوده اما تنها ایستادگی مردم مظلوم میانمار در برابر دولت جنایتکار این کشور تحمل درد و رنجی است که به انها تحمیل شده است و توان دیگری برای مقابله ندارد.

    نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از این جهت به ذهن می رسد دولت جمهوری اسلامی با توجه به اینکه مراجع معظم نیز حتی از کلمه قیام مسلمانان در برابر جنایت های میانمار استفاده کرده اند دولت جمهوری اسلامی نیز تکلیف دارد.

    وی یادآورشد: سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی و نیروهایی که همه جا به دادن مظلومان جهان رسیده اند آنها نیز تکلیف دارند و نباید بی تفاوت از کنار این مسئله عبور کنند ما این امکان و توان را داریم چنانچه دولت مزدور میانمار دست از این جنایت ها برنداشت نقاط حساسی را در این کشور مستقیما مورد تهدید قرار داده و تهدید خود را نیز عملی کنیم.

    کوهکن تصریح کرد: به اعتقادبنده از هر سازوکاری باید استفاده کرد تا دولت موزدور آلت دست رژیم صهیونیستی را که در خبرها نیز آمده بود در شرایطی که مردم بی دفاع میانمار تحت بی رحمانانه ترین جنایت ها قرار دارند این رژیم منحوس به دولت میانمار کمک های نظامی کرده است از جنایت های خود بازداشت.

    وی افزود: تاثر از این جنایت ها در حدی است که اگر این امکان وجود داشت که در یک صحنه رویاروی با کسانی که مردم بی دفاع میانمار را مورد ظلم قرار داده و جان، مال و ناموس آنها را مورد تهدید قرار داده اند وارد مذاکره شد حتی به عنوان یک مسلمان انجام می دادیم از این به ذهن می رسد رسانه های کشور در این مورد مقداری کم کاری می کنند که این مهم نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

    نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحث امروز رسانه های ما باید مسئله میانمار و جنایت هایی که در این کشور در حال وقوع است باشد از سوی دیگر گاهی اوقات در داخل برخی افراد دچار تحلیل های اشتباه می شوند و این کار رسانه هاست که دست به روشنگری بزنند.

    وی اضافه کرد: برخی در کشور با تحلیل های اشتباه خود آن هم به دنبال تحریم ها و فشارهای آمریکا و غرب چنین جملاتی را به کار می برند که اگر ما با رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم فلسین کاری نداشته باشیم کسی با ما کاری ندارد و باید گفت مگر مردم مظلوم میانمار با کسی یا جایی کار دارند که مورد چنین جنایتی قرار گرفته اند.

    کوهکن عنوان کرد: مردم مظلوم میانمار هیچ چیزی جز حق خدادادی حیاط و زندگی که در اوج فقر نیز بوده نخواسته اند اما وقتی عده ای این حق اولیه را از مردم میانمار گرفته اند باید با آنها با چه زبانی صحبت کرد؟ لذا این حوادث که اتفاق می افتد مسلمانان را با هر سلیقه و هر جناحی آگاه کرد که امروز مستکبران کمر به نابودی اسلام و نسل کشی مسلمان بسته اند.

    وی بیان کرد: امروز مستکبران جهان با توطئه ها و ترفندهای مختلف اقدام به اسلام هراسی کرده و از سوی دیگر مسلمانان را مورد تهدید قرار داده و تعرضات متعددی به آنهایی که در حجاب اسلامی هستند انجام می دهند لذا نسل کشی میانمار می تواند بیشترین کمک را به افرادی کند که دچار لجاجت های فکری هستند بتوانند در تحلیل های غلط خود به تحلیل درست و صحیحی دست پیدا کنند.

    نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز باید مسلمانان سراسر جهان به یده واحده مبدل شوند و از حیثیت و مرزهای اعتقادی خود تا پای جان دفاع کنند.

    وی اذعان کرد: باید به این مهم توجه داشت برای قدرت های جهانی و بخصوص آمریکا هدف، وسیله را توجیه می کند و هرانچه در مسیر اهداف و بلندپروازی ها و زیاده طلبی آنها باشد را حمایت کرده اما چنانچه احساس کنند حرکتی در خلاف اهداف پلید آنهاست آن را محکوم و با آن مخالفت می کنند.

    کوهکن یادآور شد: برای آنها بر خلاف تمام شعارهایی در حوزه حقوق بشر مطرح می کنند امتحان هایی سختی است که آنها می دهند، چراکه آنها شعار حقوق بشر سر می دهند اما جان هزاران انسان بی گناه را به فجیعترین شکل ممکن به خطر می اندازند و کوچکترین عکس العملی از خود نشان نمی دهند.

    وی افزود: از این جهت یکی از مهمترین وظیفه رسانه های آزاد دنیا آن است که متفکران و سیاسیون را به صورت دائم به چالش بکشند و سوالهایی را از آنها بکنند تا با طرح سوالات مختلف آنها را به چالش کشیده و زمینه را در میان توده مردم آماده و مشخص کنند بحث حقوق بشر و دفاع از حقوق مظلومان بازیچه ای بیش برای مستکبران نیست.

    نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مستکبران جهان و بخصوص امریکا برای افرادی که در کشور به عنوان فتنه گر شناخته شده و با افکار غلط خود به کشور ضربه هایی را وارد کرده است و پس از آن هم به راحتی به زندگی خود ادامه می دهد یقه چاک می دهند اما در برابر قتل عام مردم بی گناه میانمار سکوت می کنند.

    وی ادامه داد: از این جهت باید گفت برای مستکبران جان انسان ها مهم نیست بلکه مهم آن است اگر در جایی خونی ریخته شد و به نفع آنها بود آنها نیز در دفاع از آن مشارکت می کنند و پرونده آنها در حوزه حقوق بشر پرونده ای سیاه است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد تا فریب آنها را نخورند.

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی نسل کشی میانمار،توطئه سازمان یافته ضداسلامی/ایران به جنایت میانمار پاسخ کوبنده می‌دهد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی