امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵:۰۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۴ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر : 2736
  • به گزارش خبرگزاری فارس، محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت آتیه با اشاره به حجم بالای قاچاق کالا به داخل کشور گفت: در زمینه قاچاق دو نکته خیلی مهم وجود دارد؛ یکی امحای کالای قاچاق به هر قیمت و ارزش و دیگری عزم و اراده جدی و […]

    به گزارش خبرگزاری فارس، محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت آتیه با اشاره به حجم بالای قاچاق کالا به داخل کشور گفت: در زمینه قاچاق دو نکته خیلی مهم وجود دارد؛ یکی امحای کالای قاچاق به هر قیمت و ارزش و دیگری عزم و اراده جدی و هماهنگی بین همه دستگاهها برای جلوگیری از قاچاق.

    وی افزود: اگر کالای قاچاق کشف شد باید آن را از بین برد و امحاء کرد تا قاچاقچی بداند که هزینه سنگینی برای کار قاچاق می پردازد. مثلا اگر حتی خودروی مازراتی و یا پورشه کشف شد باید آن را از بین برد.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: چون قاچاق می تواند گسترده باشد، برای جلوگیری از آن عزم و هماهنگی بین همه دستگاهها را می طلبد.
    کوهکن افزود: باید مبادی رسمی واردات کالا را تجهیز و از ورود هر گونه کالای قاچاق ممانعت کرد.
    وی با بیان اینکه عمده قاچاق از راه‌های غیر رسمی وارد کشور می شود، اضافه کرد: استفاده از نیروهای نظامی و اطلاعاتی برای جلوگیری از قاچاق به داخل کشور یک امر لازم و ضروری است و پیشنهادم این است تا برای جلوگیری از قاچاق از این نیروها استفاده شود.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از آمادگی مجلس برای تصویب قوانین مورد نیاز در این زمینه خبر داد و افزود: اگر نیاز به اصلاح و یا تصویب قوانین جهت جلوگیری از قاچاق باشد این آمادگی در مجلس وجود دارد که مساعدت شود.
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن:استفاده از نیروهای نظامی و اطلاعاتی برای جلوگیری از قاچاق کالا/ باید مازراتی و پورشه قاچاق را هم امحاء کنیم"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی