امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸:۲۶  آخرین بروزرسانی : دی ۹ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر : 2805
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در آستانه سالروز بزرگداشت حماسه ۹ دی، گفت: ملتی که وقایع تاریخی خود را به دور از تحلیل های نادرست القائی بخاطر نسپارد، حتما سرنوشتی به غیر از شکست ندارد. نماینده مردم لنجان در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه اگر فکر کنیم […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در آستانه سالروز بزرگداشت حماسه ۹ دی، گفت: ملتی که وقایع تاریخی خود را به دور از تحلیل های نادرست القائی بخاطر نسپارد، حتما سرنوشتی به غیر از شکست ندارد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه اگر فکر کنیم جریان ۹ دی حرکت و راهپیمایی یک جریان سیاسی علیه دیگری بود، بزرگترین انحراف است، اظهارکرد: انبوه کسانی که بعد از انتخابات اعتراض داشتند، در روز ۹ دی حضور داشتند زیرا مردم با هوشیاری تحت تاثیر تبلیغ غلط یک فرد یا افرادی که فتنه را به پا کردند قرار نگرفته و نتیجه گرفتند که باید در میدان حاضر باشند تا از کلیت نظام دفاع کنند.

    وی با اشاره به اینکه مردم با واقع بینی پای ارزش های انقلاب و نظام حضور دارند و با این حضور سرمایه گذاری می کنند، ادامه داد: باید هوشیاری وآگاهی مردم در زمان های مختلف را تحسین کرد زیرا اجازه ندارد القائات دشمن آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه کم هزینه ترین ابزار و پرقدرت ترین اهرم برای حفظ یک نظام، حضور مردمی است، افزود: همین ویژگی خاصی مردم آنها را از مسئولین متمایز می کند.

    کوهکن با اشاره به اینکه مردم کشورمان بعد از انقلاب با واقع بینی حرکت کرده اند اما بخشی از مسئولین با خوش بینی یا بد بینی به پیش رفتند که نفرت نتیجه بدبینی افراد و غفلت نتیجه خوش بینی آنها شد، تصریح کرد: در سخنان اخیر رهبر انقلاب تصریح شد افرادی که قبلا مسئولیت داشته اند، نقش اپوزوسیون را بازی می کنند که نباید این نقش را بازی کنند؛ بنابراین آنها که خوش بینی مفرط دارند انتقادی را بر نمی تابند و آنهایی که هم اکنون مسئولیت ندارند بر اساس بدبینی به موضوعات نگاه می کنند و کلماتشان بوی نفرت می دهد.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمان دوران دفاع مقدس نیز مردم با حضورشان فتنه جنگ را خاموش کردند، خاطرنشان کرد: مردم امروزه گرفتاری هایی دارند اما ویژگی توده مردم این است که واقعیت ها آنها را به مرز بدبینی به انقلاب نرسانده است و حساب انقلاب را از مسئولین جدا می کنند./

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: هوشیاری وآگاهی مردم در حماسه۹دی تحسین برانگیز است / مردم با واقع بینی پای ارزش های انقلاب و نظام حضور دارند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی