امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳:۵۶  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 245
  • نائب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جبهه پیروان در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی کمیته‌ای به همین منظور تشکیل داده است. “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رهنمودهای “مقام معظم رهبری” درباره اقتصاد مقاومتی به سران سه قوه اظهار داشت: با توجه به […]

    نائب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جبهه پیروان در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی کمیته‌ای به همین منظور تشکیل داده است.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رهنمودهای “مقام معظم رهبری” درباره اقتصاد مقاومتی به سران سه قوه اظهار داشت: با توجه به اینکه این راهبرد موضوع مطالبه مردم است بنابراین احزاب و گروه‌ها مدعی خدمت به مردم نیز بایستی در این راستا تلاش کنند.

    وی ادامه داد: با این دیدگاه جبهه پیروان متشکل از ۱۵ حزب از صنوف مختلف همچون: وکلا، بازاریان، نمایندگان ادوار، مهندسین کمیته‌ای تشکیل داده‌اند که با بررسی خروجی خود را به عنوان پیشنهاد تقدیم مسئولین کنند.

    دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با اعلام اینکه راهبری این کمیته برعهده جامعه اصناف و بازار با دبیرکلی “احمد کریمی‌اصفهانی” است، خاطرنشان کرد: مقدمات کار شروع شده و نمایندگان آن انتخاب شده‌اند، همچنین اجرایی‌شدن آن منوط یه تصمیم مسئولان است چراکه خروجی جبهه صرفا یک پیشنهاد به دولتمردان است.

  • برچسب ها : , , , ,
  • نظرات کاربران در "تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در جبهه پیروان با راهبری جامعه اصناف و بازار"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی