امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸:۳۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۸ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 2862
  • به گزارش صدای لنجان؛ محسن کوهکن ظهر امروز در آئین افتتاح بخشداری فولادشهر اظهار کرد: فولادشهر پیش از این یک شهر دولتی بوده و شرکت سهامی ذوب‌آهن با ۲۷ هزار نفر جمعیت در این منطقه مشغول به فعالیت بوده است، به‌ گونه‌ای که افراد بعد از انقلاب برای ورود به این شهر باید اجازه می‌گرفتند. […]

    به گزارش صدای لنجان؛ محسن کوهکن ظهر امروز در آئین افتتاح بخشداری فولادشهر اظهار کرد: فولادشهر پیش از این یک شهر دولتی بوده و شرکت سهامی ذوب‌آهن با ۲۷ هزار نفر جمعیت در این منطقه مشغول به فعالیت بوده است، به‌ گونه‌ای که افراد بعد از انقلاب برای ورود به این شهر باید اجازه می‌گرفتند.

    وی افزود: شرکت عمران در سال ۱۳۶۱ با هزار نفر پرسنل و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار شهر ۲۷ هزار نفره فولادشهر را اداره می‌کرد در حالی‌ که در همان زمان برخی از شهرهای اطراف فولادشهر با دو برابر جمعیت، با ۱۰۰ نفر پرسنل و ۱۵ میلیون تومان اداره می‌شدند.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی از سقوط ناگهانی فولادشهر در دهه ۷۰ خبر داد و تصریح کرد: در دهه ۷۰ با واگذاری شهرداری به فولادشهر کمک‌های مالی به این منطقه قطع شد، البته کمک‌هایی به این شهر می‌شد اما جوابگو نبود.

    کوهکن با بیان این‌که سرعت رشد امکانات از سرعت افزایش جمعیت فولادشهر خیلی عقب است، متذکر شد: برای مثال نرخ رشد دانش‌آموزی فولادشهر بر خلاف نرخ رشد کشوری مثبت و رو به رشد است و همین رشد سبب می‌شود تا امکانات زیرساختی هم رشد مضاعفی به خود بگیرد.

    وی حل مشکلات فولادشهر را در گرو همگرایی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان نباید به دنبال خنثی‌سازی کارهای همدیگر باشند چراکه همه ما به‌ اندازه کافی در فضای مجازی نقد می‌شویم و نباید خودمان هم به برخی سیاسی‌بازی‌ها دامن بزنیم.

    کوهکن افتتاح بخشداری فولادشهر را یکی از دستاوردهای نظام دانست و ابراز کرد: مسؤولان زیادی در این زمینه تلاش کردند و زحمت کشیدند، فراموش نکنیم که توفیق خدمت به مردم از جایگاه والایی برخوردار است.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی از افتتاح دادگاه بخش فولادشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: رئیس دادگستری پیش‌ از این به بنده قول داد که بعد از چند ماه از گذشت استقرار بخشداری فولادشهر دادگاه این بخش راه‌اندازی خواهد شد.

    وی با تأکید بر این‌که بخش شدن فولادشهر به نفع کل شهرستان لنجان است، متذکر شد: مرز بخش فولادشهر و بخش مرکزی گردنه ذوب‌آهن است و اگر چیزی غیر از این باشد بنده به جد پیگیری خواهم کرد.

    کانال رسمی محسن کوهکن:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن:مسؤولان به سیاسی‌بازی‌ها دامن نزنند/مرز بخش فولادشهر و بخش مرکزی گردنه ذوب‌آهن است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی