امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۴:۱۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر : 2631
  • محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : چنانچه خودروسازان با افزایش کیفیت تولیدات با کاهش تقاضا مواجه شدند ، دولت با همراهی مجلس می تواند با کنترل بر جریان واردات و اختصاص تعرفه های بالاتر و ممنوعیت واردات ، بازار خوبی را برای خودروسازان داخلی فراهم نماید. وی تصریح کرد : […]

    محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : چنانچه خودروسازان با افزایش کیفیت تولیدات با کاهش تقاضا مواجه شدند ، دولت با همراهی مجلس می تواند با کنترل بر جریان واردات و اختصاص تعرفه های بالاتر و ممنوعیت واردات ، بازار خوبی را برای خودروسازان داخلی فراهم نماید.

    وی تصریح کرد : البته این حمایت ها در صورتی تداوم دارد که کیفیت و ارتقاء استانداردها محور حرکت خودروسازان بوده و با قدم گداشتن در جهت کاهش هزینه ها نسبت به تولید محصولاتی با قیمت رقابتی اقدام کنند.

    وی خاطر نشان کرد : چنانچه در جریان تلاش و برنامه ریزی شرکتها، کیفیت خودروهای داخلی به حدی برسد که رضایت مشتریان جلب شود و همزمان قیمت تمام شده خودروها نیز کاهش یابد قطعا خودروسازان بازار داخل و حتی سهم مهمی از بازارهای منطقه و جهان را به دست گرفته و شاهد بازار رقابتی در حوزه خودروسازی کشور خواهیم بود.

    وی تاکید کرد : با اهتمام خودروسازان در طراحی و تولید پلت فرم های جدید و عرضه محصولاتی با کیفیت و به روز مسلما دولت و مجلی حامی خودروسازان در این مسیر خواهد بود.

    نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : چنانچه کیفیت و استاندارد محور فعالیت صنعت خودرو ایران قرار گیرد ، بی تردید دیگر نگرانی نسبت به تقاضا در بازار و ورود خودرهای خارجی وجود نخواهد داشت.

    کوهکن با اشاره به برخی تلاش و اقدامات خودروسازان در سالهای تحریم افزود : اینکه عنوان شود که هیچ گام مثبتی در این صنعت برداشته نشده قطعا بی انصافی در حق فعالان در این عرصه است.

    وی اظهار داشت : صنعت خودرو ایران در این سالها اقدامات موثری را در تولید خودروهای جدید داشته به طوری که امروز شاهد تنوع بهتری در تولیدات خودروسازان هستیم.
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "اعلام آمادگی کمیسیون صنایع مجلس برای جلوگیری از واردات خودرو"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی