امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱:۱۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۲ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 2866
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، مقایسه دولت دوم اصلاحات با دولت دوازدهم توسط برخی افراد و ارزیابی احتمالی مبنی بر قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست را قیاس مع الفارق دانست و گفت: مردم کشورمان نشان داده اند در صحنه سیاسی خصوصا عرصه انتخابات تحت تاثیر مولفه های مختلف هستند […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، مقایسه دولت دوم اصلاحات با دولت دوازدهم توسط برخی افراد و ارزیابی احتمالی مبنی بر قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست را قیاس مع الفارق دانست و گفت: مردم کشورمان نشان داده اند در صحنه سیاسی خصوصا عرصه انتخابات تحت تاثیر مولفه های مختلف هستند و در روزهای پایانی منتهی به روز رای گیری تصمیماتی می گیرند که قابل پیش بینی نیست.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وقتی افرادی در میدان عمل حضور دارند باید نسبت به عملکردشان پاسخگو باشند، اظهار کرد: بر این اساس می توان ارزیابی و نقد صحیح از عملکردها داشت اما باید اذعان کرد که متاسفانه در کشورمان انتقادات همانند نقل و نبات است با به عبارتی بیش از حد است؛ این مهم در حالیست که در این بین مرز انتقادات و تخریب ها نیز جابجا شده است.

    وی اعتقاد دارد همه دولت ها خدماتی داشته و البته اشتباهاتی نیز انجام داده اند، اما معمولا بخاطر اینکه عملکردها درست ارزیابی نمی شود در مقابل آنها رفتار احساسی صورت می گیرد.

    کوهکن ادامه داد: همین موضوع سبب شده وقتی دولتی که منتسب به خودمان است اشتباهی می کند آن را مانند کاه ببینیم و اگر اقدامات کوچک انجام داد آن را مانند کوه به مردم معرفی می کنیم که موضوع مذکور در هر دو جناح وجود دارد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن تاکید بر اینکه گاهی اوقات از این موضوع برای جناح هراسی استفاده می کنیم، تصریح کرد: البته در این بین نباید فراموش کرد که موضوع یاد شده در تصمیم گیری مردم تاثیر دارد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: اعتقاد دارم اگر آنالیز رفتاری همه دوره های مجلس شورای اسلامی، دولت ها و دستگاه قضایی را یادداشت کنیم حتما در مجموع با نکات مثبت و پرکاری و البته کم کاری و اشتباه مواجه می شویم.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روزی به ۴۰ سالگی انقلاب می رسیم که البته در اذعان عمومی عنوان می کنند ۴۰ سالگی عقل کامل می شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید به دیدگاه های رهبر انقلاب تأسی کنیم؛ به عبارتی رهبر معظم انقلاب برای استقلال کشور و صیانت از حقوق مردم چارچوب هایی دارند و بر آن ایستادگی می کنند که جناح های مختلف نیز بر اساس آنها ادعا می کنند آن محورها جزء مطالباتشان است لذا باید طبق چارچوب رفتار کنند.

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن : مقایسه دولت‌ دوازدهم با دولت‌ دوم اصلاحات قیاس مع‌الفارق است/ایجاد جناح‌هراسی با ارزیابی احساسی از عملکرد دولت‌ها"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی