امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۸:۰۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۶ام, ۱۳۹۷
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر : 2975
  • محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تهیه سند آمایش سرزمین، اظهار داشت: از سال‌های قبل ، دولت‌های مختلف این تکلیف را داشته‌اند که سند آمایش سرزمین را تهیه کنند و در آخرین پیگیری‌ها مشخص شد که در دولت اول آقای روحانی نیز تنها وزارت نیرو گفته اقداماتی را در زمینه […]

    محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تهیه سند آمایش سرزمین، اظهار داشت: از سال‌های قبل ، دولت‌های مختلف این تکلیف را داشته‌اند که سند آمایش سرزمین را تهیه کنند و در آخرین پیگیری‌ها مشخص شد که در دولت اول آقای روحانی نیز تنها وزارت نیرو گفته اقداماتی را در زمینه تهیه سند آمایش انجام داده است و واقعا این وضعیت محل سوال است.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کار مبنایی که در کشور انجام می‌شود، باید پایه آن بر اساس اطلاعاتی باشد که از دل آمایش سرزمن خارج شده است، بیان کرد: به جهت جلوگیری از دوباره کاری، جلوگیری از هدر رفت منابع محدود و روشن شدن سرمایه گذاران، باید سند آمایش تهیه شود.

    وی با بیان اینکه یکی از تعلل‌هایی که دولت‌های مختلف نیز انجام داده‌اند، عدم تهیه سند آمایش سرزمیمن است که باید به این وضعیت انتقاد کرد، افزود: اگر فهم درستی از لوازم حل اساسی مشکلات وجود داشته باشند، هرچه سریعتر باید موانع را کنار می‌زدند تا سند آمایش سرزمین تهیه شود و به نتیجه برسد.

    کوهکن با بیان اینکه در تهیه “کاداستر” نیز دچار تعلل شده‌ایم، ادامه داد: نمی‌دانم چرا دست‌هایی در کار است تا نگذارند این کارها انجام شود، اگر محدوده مالکیت‌ها در کاداستر مشخص شود، بسیاری از دعاوی مربوط به تصرف‌ها در محاکم قضائی کاهش پیدا می‌کند.

    نماینده مردم لنجام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به نمایندگی از مردم باید تلاش کنند تا سند آمایش سرزمین تهیه شود، گفت: مجلس شورای اسلامی وظیفه خود را در قبال سند آمایش سرزمین انجام داده و نمی‌شود آمایش سرزمین را با طرح مجلس انجام داد، زیرا دولت امکانات دارد و باید به نحو احسن سند آمایش را تهیه کند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مجلس دولت را مکلف به تهیه سند آمایش سرزمین می‌کند ولی دولت‌ها تاکنون کوتاهی کرده‌اند./

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan
    🔹ایتا:
    eitaa.com/mohsenkoohkan
    🔹سروش:
    sapp.ir/mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: چه دست‌هایی مانع از تهیه سند آمایش سرزمین می‌شود؟/ دولت در اجرای تکلیف خود، تعلل می‌کند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی