امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶:۰۲  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۵ام, ۱۳۹۷
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر : 2982
  • به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات وزیر‌ امورخارجه امارات درباره کشورمان در تائید اظهارات خصمانه مقامات آمریکایی اظهار داشت: ۶۰ تن از نمایندگان طی تذکری به رئیس‌جمهور خواهان تجدید نظر در روابط کشورمان با امارات شدند. وی افزود: اگر وزارت امور خارجه که […]

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات وزیر‌ امورخارجه امارات درباره کشورمان در تائید اظهارات خصمانه مقامات آمریکایی اظهار داشت: ۶۰ تن از نمایندگان طی تذکری به رئیس‌جمهور خواهان تجدید نظر در روابط کشورمان با امارات شدند.

    وی افزود: اگر وزارت امور خارجه که متولی سیاست خارجی است، به این تذکر هیچ توجهی نکند و در این‌باره اقدامی انجام ندهد، قطعاً موضوع روابط با امارات را در قالب طرح سوال از وزیرامور خارجه پیگیری می‌کنیم.

    نماینده مردم لنجان در مجلس با تاکید بر اینکه برخورد و تجدید نظر در روابط با امارات، مطالبه نمایندگان امضا کننده این تذکر است، اظهارداشت: وکلای ملت در این تذکر، نحوه و چگونگی برخورد با کشور امارات را بر عهده دولت و وزارت خارجه گذاشتند.

    به گزارش تسنیم،”انور قرقاش” وزیر مشاور در امورخارجی امارات متحده عربی پس از اظهارات ضدایرانی پامپئو با حمایت از سیاست‌های کاخ سفید علیه ایران گفته بود: “مایک پامپئو” وزیر امور خارجه آمریکا راه درستی را در قبال ایران در پیش گرفته است. تلاش‌های واحد و یکپارچه راه درستی است تا ایران دریابد که رفتارها و تلاش‌هایش برای نفوذ در منطقه بیهوده است./

    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan
    🔹ایتا:
    eitaa.com/mohsenkoohkan
    🔹سروش:
    sapp.ir/mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن مطرح کرد: برخورد و تجدیدنظر در روابط با امارات مطالبه ۶۰ نماینده مجلس"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی