امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۲:۵۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۹ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر : 2636
  • بسمه تعالی در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها) مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی مشق این عاشقی و مشی این تعالی، نشان افتخاری بر سینه جمله مادران معزز شهدا است. در ایام مصادف با شهادت سرور و سالار شهیدان و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش، درگذشت بانوی ماجده و مومنه […]

    بسمه تعالی

    در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها) مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی مشق این عاشقی و مشی این تعالی، نشان افتخاری بر سینه جمله مادران معزز شهدا است.
    در ایام مصادف با شهادت سرور و سالار شهیدان و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش، درگذشت بانوی ماجده و مومنه حبیبه جمشیدی مادر بزرگوار شهید ابراهیم سلیمیان را تسلیت عرض نموده و از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر ایشان ادای احترام میکنم. این مادر فداکار و مومنه که در پرتو اعتقاد راسخ به آموزه های متعالی دینی و سیره معصومین علیهم السلام، فرزند رشید و افتخار آفرینی پرورش و تقدیم انقلاب کرد، اسوه ای ماندگار برای بانوان ایران اسلامی خواهد بود.
    از پروردگار متعال علو درجات و همجواری با فرزند شهیدش براي آن فقيده سعيده و صبر جميل و اجر جزيل براي بازماندگان محترم مسألت مي‌نمايم.

    محسن کوهکن
    ۲۹ شهریور ۹۶

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "پیام تسلیت محسن کوهکن در پی درگذشت مادر شهید بزرگوار ابراهیم سلیمیان"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی