امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶:۰۶  آخرین بروزرسانی : دی ۴ام, ۱۳۹۷
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر : 3060
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار افزود: این افراد در این صورت به اطرافیان و نزدیکانشان روی می‌آورند. طرف وزارت ارشاد بوده حالا رئیس جمهور شده همکارانش در وزارت ارشاد را به ریاست جمهوری می‌برد، یا شهردار بوده حالا همکارانش در شهرداری را می‌برد. آقای روحانی هم همینطور، اینها دارند به کسانی که […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار افزود: این افراد در این صورت به اطرافیان و نزدیکانشان روی می‌آورند. طرف وزارت ارشاد بوده حالا رئیس جمهور شده همکارانش در وزارت ارشاد را به ریاست جمهوری می‌برد، یا شهردار بوده حالا همکارانش در شهرداری را می‌برد. آقای روحانی هم همینطور، اینها دارند به کسانی که از آنها حمایت سیاسی کردند باج می‌دهند.

    به گزارش جهان نيوز، عضوشورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس با انتقاد از انتصابات این روزهای در دولت گفت: انتصابات این روزهای وزارت کار و صمت حاشیه های زیادی داشته است، اشکال در این است که در نظام ما افرادی که رئیس جمهور می شوند افرادی هستند که خودشان چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری تصمیم می گیرند به صحنه بیایند، اینها روزهای اول خودشان باور ندارند که انتخاب می شود، وقتی هم انتخاب شدند نه نخبه ها و نه نیروهای توانمند را شناسایی نکرده اند. 

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار افزود: این افراد در این صورت به اطرافیان و نزدیکانشان روی می آورند. طرف وزارت ارشاد بوده حالا رئیس جمهور شده همکارانش در وزارت ارشاد را به ریاست جمهوری می برد، یا شهردار بوده حالا همکارانش در شهرداری را می برد. آقای روحانی هم همینطور، اینها دارند به کسانی که از آنها حمایت سیاسی کردند باج می دهند. 

    نایب رئیس جبهه خط امام و رهبری معتقد است: کسانی که از این دولت حمایت کردند اعتقاد داشتند که اگر آنها نبودند روحانی رای نمی آورد، وقتی حمایت ها، حمایت باندی می شود ثمره اش می شود این که باید با سفارش یک فرد سیاسی شخصی غیر تخصصی سکانداری یک سازمان حمایتی را بگیرد. 

    وی با انتقاد از انتصاب ۱۴ نفر بدون تجربه در فرمانداریها و بخشداری های اصفهان گفت: مثال دیگر این است که در اصفهان یک کار غیر قانونی انجام شد ، مجوز ۱۴ نفر را بصورت غیر قانونی از سازمان بودجه گرفتند و ۱۴ نفر را بدون هیچ سابقه و از خیابان آوردند و بخشدار کردند، قابل قبول نیست که شخصی را از خیابان می آورد و مدیر اجرایی می کنند. 

    نماینده مردم لنجان درمجلس شورای اسلامی گفت: ما صددرصد موافق هستیم که نیروهای جوان کنار نیروهای باتجربه، تجربه کسب کنند و نهایتاً یک زمانی مدیریت کشور پوست اندازی کند و به خصوص در اجرا فرصت را به جوانان بدهیم. در وزارت کار که این روزها بحث انتصاب برخی افراد غیر متخصص و صرفاً با سفارش فلان فرد سیاسی مطرح است این کار غلط است، باید افرادی بکار گمارده شوند که تخصص کاری در زمینه مربوطه داشته باشند، از حداقل تجربه ها در آن کار برخوردار باشند، رزومه آنها نشان داده باشد که ظرفیت و لیاقت ارتقا به مدیریت های بالاتر را داشته باشد. صندوق های بازنشستگی، تامین اجتماعی و بهزیستی اینها سازمان های حساسی هستند. 

    وی افزود: سازمان حمایتی مثل تامین اجتماعی، شهرداری ها، بهزیستی و صندوق های بازنشستگی را نباید سیاسی و باندی کرد، این سم مهلک است. بخش قابل توجهی از بودجه سازمان های حمایتی از کمک های مردمی تامین می شود، مردم اگر ببینند یک سازمان حمایتی سیاسی شده دیگر به آن سازمان کمک نمی کنند، وزیر کار به این نکته توجه کند و از انتصابات سیاسی پرهیز کند. 

    کوهکن گفت: مثال دیگر در مورد وزارت صمت است، شخصی رئیس ایمیدرو بوده، بازنشسته می شود و شخصی از درون خود مجموعه و بعد از مشورت به عنوان سرپرست انتخاب می شود. سرپرست از کارشناسی تا مدیریت عالی در آن مجموعه بوده و مجموعه را کاملاً می شناسد. یک دفعه ببینید که با لابی عده ای یک شخص دیگر بدون تحصیلات و رزومه مرتبط و قوی رئیس ایمیدرو می شود.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "افراد را از خیابان می‌آورند و مدیر می‌کنند!"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی