امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۵:۴۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 387
  • عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هر ملتی که دشمنان خود را نشناسد سرنوشتی غیر از شکست برایش رقم نخواهد خورد و ملت ايران با شناخت دشمن و شناسايي تمامی ترفندها هیچگاه اسیر دام توطئه‌های آنها در طول تاریخ نمي‌شود.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به عوامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمن اشاره و اظهار داشت: ملت غیور ایران با شناخت از دشمنان خود همیشه آن‌ها را در اعمال نقشه‌ها و توطئه‌های شومشان ناکام گذاشته است.

    وی با بیان اینکه هر ملتی که دشمنان خود را نشناسد سرنوشتی غیر از شکست برایش رقم نخواهد خورد، گفت: یکی از مشخصه‌های بارز ملت ایران به واسطه فرمایشات و نصایح پربار “مقام معظم رهبری” بصیرت است.

    این فعال سیاسی افزود: قطعا با شناخت ملت از دشمن تمامی ترفندها شناسایی خواهد شد در نتيجه هيچ‌گاه اسیر دام توطئه‌های آن‌ها در طول تاریخ نمي‌شوند، بلکه با همبستگی و استحکام در برابر شیطنت‌های آنان مقاومت خواهند كرد.

    کوهکن با اشاره به “اقتصاد مقاومتی” که مورد تأکید مقام معظم رهبری است؛ خاطرنشان کرد: مردم و دولت با اعتماد بر توانمندی‌های خود مسیر پیشرفت و تعالی را شناخته و در حل مشکلات حركت كرده و از این طریق برنامه‌ریزی‌های دشمن جهت ضربه‌زدن به ایران کاهش خواهد یافت.

    وی به اقتصاد وابسته سایر کشورها به غرب اشاره و تصریح کرد: اقتصادی که وابسته باشد قطعا شکست‌پذیر خواهد بود و دشمن در این صورت نیاز به لشگر‌کشی نظامی نخواهد داشت و فقط کافی است که با اقدامات اقتصادی خود در صفحه شطرنج مهره‌ها را جابه‌جا و آن کشور را مات کند.

    کوهکن در پایان خاطرنشان کرد: علت وجود چنین ضعفی، کشور‌های وابسته هیچ‌گاه در برابر خواسته‌های غرب ایستادگی نمی‌کنند و به ناچار در نهایت ناگزیر به باج دادن و زیر‌سلطه ماندن آنها خواهند بود.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "شناخت مردم از دشمن عامل پيروزي ايران در برابر توطئه‌هاي غرب"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی