امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۱:۴۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۴ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 475
  • محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران

    اولين جلسه مشترک جبهه پيروان و جامعه روحانيت امروز برگزار مي‌شود

    مسئول انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: اولين جلسه انتخاباتي جبهه پيروان خط و امام و رهبري و جامعه روحانيت مبارز در راستاي بررسي مسائل پيرامون انتخابات امروز تشكيل مي‌شود.

    محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حبيب الله عسگر اولادي، منوچهر متکي، محمد رضا باهنر، کمال سجادي، احمد کريمي اصفهاني و شخص بنده از سوي جبهه پيروان خط امام و رهبري به عنوان هئيت مذاکره کننده با جامعه روحانيت مبارز انتخاب شده‌ايم.

    وي افزود: اين هيئت مامور است در راستاي ايجاد وحدت ميان اصولگرايان با جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم وارد مذاكره شود تا سازو‌كار مناسبي را براي اصولگريان در راستاي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده اتخاذ كند.

    کوهکن تصريح کرد: : اولين جلسه انتخاباتي جبهه پيروان خط و امام و رهبري و جامعه روحانيت مبارز در راستاي بررسي مسائل پيرامون انتخابات امروز تشكيل مي‌شود.

    گفتني است جبهه پيروان خط‌ و امام و رهبري به عنوان يكي از تشكل‌هاي اصولگرا فعاليت‌هاي خود را در جهت ورود به انتخابات رياست‌جمهوري آغاز كرده است و هيئتي را به عنوان تيم انتخاباتي خود مشخص كرده است.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "اولين جلسه مشترک جبهه پيروان و جامعه روحانيت امروز برگزار مي‌شود"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی