امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵:۰۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۴ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 467
  • عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: ما به اصلاح‌طلباني که دائما از تفرقه ميان اصولگرايان دم مي‌زنند، مي‌گوييم اشکالي ندارد شما دلتان را به همين چيزهاي غير‌واقعي خوش کنيد.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه در جريان اصولگرايي کسي آرزوي وجود تفرقه ميان اصلاح‌طلباني که زير چتر نظام و قانون اساسي هستند را ندارد، اظهار داشت: آرزوي ايجاد تفرقه ميان ديگران از  انفاس شيطاني است.

    عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينکه اصلاح‌طلباني را که نظام اسلامي، قانون اساسي، آرمان‌هاي امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري را قبول دارند به عنوان دشمنان خودمان نمي‌دانيم، ادامه داد: البته بر روي اصلاح‌طلباني که فتنه ۸۸ را راه انداختند، خط قرمز مي‌کشيم.

    وي با بيان اينکه كساني كه ادعاي زير چتر نظام بودن را دارند، بايد در راستاي وحدت حركت كنند، تصريح کرد: ما به اصلاح‌طلباني که دائما دم از تفرقه ميان اصولگرايان مي‌زنند، مي‌گوييم اشکالي ندارد شما دلتان را به همين چيزهاي غير واقعي خوش کنيد.

    دبير کل جامعه نمايندگان ادوار با اشاره به تدوين منشور اصولگرايي گفت: همانگونه که اصولگرايان منشوري را براي خود تدوين کردند، اصلاح‌طلبان نيز با نوشتن منشوري اعلام کنند که منظور و برداشت آنان از اصلاح‌طلبي چيست؟ اما تا به امروز مي‌بينيم که آنان جرات نوشتن منشور را نداشته‌اند.

    وي با بيان اينکه اصلاح‌طلبان هيچگاه زير بار نوشتن منشور اصلاح طلبي نمي‌روند، گفت: دليل چنين مساله‌اي اين است که آنان بدون توجه به مباني و اصول با هر کسي و هر نگرشي دست دوستي مي‌دهند تا حول محور مبارزه با رقيب جمع شوند.

    کوهکن تاکيد کرد: اصلاح‌طلبان بايد صريح و شفاف مواضع خود را درباره فتنه ۸۸ اعلام کنند و  به جاي دامن زدن به تفرقه ميان اصولگرايان، بهتر است به وضعيت خود بپردازند.

    وي با بيان اينکه پلکان تخريب ديگران استوار نيست، خاطر نشان كرد: انعکاس تفرقه ميان ديگران از ترفندها و سياست‌هاي انتخاباتي نخ نما شده‌ است.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "اصلاح‌طلبان جرات نوشتن “منشور اصلاح‌طلبي” را ندارند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی