امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۳:۲۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۲ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2472
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حواشی ایجاد شده بعد از حادثه تروریستی ۱۷ خرداد، تاکید کرد: داعش کوچکتر از این است که بتواند بین سیاسیون کشور اختلاف بیاندازد. نماینده مردم لنجان در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: خارج از فضای مجلس، موضع گیری واحدی وجود […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حواشی ایجاد شده بعد از حادثه تروریستی ۱۷ خرداد، تاکید کرد: داعش کوچکتر از این است که بتواند بین سیاسیون کشور اختلاف بیاندازد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: خارج از فضای مجلس، موضع گیری واحدی وجود دارد و این است که هر کسی بخواهد به وحدت کشور ضربه وارد کند به بیراهه رفته است.

    وی تاکید کرد: بنابراین هر فردی که آگاهانه و نا آگاهانه به وحدت کشور خللی وارد کند در واقع در زمین دشمن بازی کرده است و نباید با فضاسازی اجازه گسترش نگاه صهیونیست ها در کشور شویم.

    این نماینده مجلس گفت: هر اتفاقی که در کشور رخ می دهد، دشمن با رصد فضای مجازی به خوبی انگشت اتهام را از بیرون مرزها و ضد انقلاب به سمت داخل کشور بر می گرداند بنابراین نیاز به تدبیر بیشتر در زمینه افکار عمومی داریم.

    کوهکن در خصوص بررسی حادثه تروریستی تهران توضیح داد: اما باید دقت داشت که اگر حادثه تروریستی بررسی می شود و با وجود حضور همه نیروها ایراداتی گرفته می شود به معنی زیر سوال بردن توانایی نیروهای نظامی نیست بلکه با پیدا کردن ایرادات کار ضریب امنیت را به ۱۰۰ درصد نزدیک کنیم و این مسائل نباید بهانه ای برای تفرقه افکنی بین نیروها و جناح های سیاسی شود.

    عضو فراکسیون ولایت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هرجا و هر کسی که انگشت اتهام را به سوی ارگان های داخلی، دولت، مجلس و قوه قضایی نگه دارد باید بداند آگاهانه یا نا آگاهانه در زمین دشمن بازی کرده است./

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن: ارتقاء ضریب امنیت و بررسی ایرادات به معنی زیر سوال بردن توانایی نیروهای نظامی نیست"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی