امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۴:۱۳  آخرین بروزرسانی : دی ۱۵ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ | کد خبر : 183
  • نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، گفت: کمیته مطالعاتی جبهه پیروان بروز و ظهور اصلی و تبلیغاتی نداشته و صرفا جنبه راهبردی دارد. “محسن کوهکن” نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه کارکرد کمیته مطالعاتی این جبهه کاملا درون تشکیلاتی است، ابراز کرد: این […]

    نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، گفت: کمیته مطالعاتی جبهه پیروان بروز و ظهور اصلی و تبلیغاتی نداشته و صرفا جنبه راهبردی دارد.

    “محسن کوهکن” نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه کارکرد کمیته مطالعاتی این جبهه کاملا درون تشکیلاتی است، ابراز کرد: این کمیته، مطالعات خود را بر روی کلان انتخابات مجلس دهم در تهران و دیگر شهرهای بزرگ و همچنین در حوزه‌های کوچک انجام می‌دهد.

    وی افزود: کمیته مطالعاتی به سمتی پیش می‌رود که مانیفست انتخاباتی جبهه را تعیین کند. بدین صورت که پس از طرح و اظهار نظر اعضای جبهه در شورای مرکزی، فراروی ما در انتخابات باشد.

    کوهکن تأکید کرد: در این کمیته مطالب متعددی مطرح شده که در صورت نهایی شدن، در دستور کار قرار می‌گیرد.

    وی در خصوص محور بحث‌های مطرح شده در کمیته مزبور، عنوان کرد: اعتقاد راسخ، کامل و صددرصدی به همگرایی میان همه سلایق اصولگرایی، اعتقاد به تلاش جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و جلوگیری از هرگونه تخاصم و تشنج با جناح رقیب و حرکت تحت لقای روحانیت امهات مباحث مطرح‌شده در کمیته مطالعاتی جبهه پیروان است.

    نایب‌رئیس جبهه پیروان با اشاره به اینکه “توجه به مطالبات مردم از مجلس”، محور بحث‌های مطرح در کمیته مطالعاتی است، گفت: از ابتدای امسال باتوجه به بررسی‌های صورت گرفته در کمیته مطالعاتی که سال گذشته اتخاذ شد کارهای خود راپیش خواهیم برد.

    کوهکن خاطرنشان کرد: کمیته مطالعاتی جبهه پیروان بروز و ظهور اصلی و تبلیغاتی نداشته و صرفا جنبه راهبردی دارد.

    شایان ذکر است؛ “محسن کوهکن”، “محمدنبی حبیبی” و “اسدالله بادامچیان” عضو کمیته مطالعاتی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری هستند.

  • برچسب ها : ,
  • نظرات کاربران در "کمیته مطالعاتی جبهه پیروان “بروز و ظهور تبلیغاتی” ندارد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی