امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱:۱۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر : 1357
  • به گزارش خبر گزاری زرین انلاین,عصر امروز محسن کوهکن در جمع مردم فولادشهر اظهار کرد: مقبولیت نمایندگان از رای مردم و مشروعیت آنان در گرو تبعیت از ولایت است. منتخب مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم فولادشهر افزود: مردم این شهر از مدیریت دوگانه شهرداری و شرکت عمران […]

    به گزارش خبر گزاری زرین انلاین,عصر امروز محسن کوهکن در جمع مردم فولادشهر اظهار کرد: مقبولیت نمایندگان از رای مردم و مشروعیت آنان در گرو تبعیت از ولایت است.
    منتخب مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم فولادشهر افزود: مردم این شهر از مدیریت دوگانه شهرداری و شرکت عمران رنج می‌برند و امیدواریم این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.
    کوهکن با تأکید بر قانون‌گرایی افراد در جامعه متذکر شد: اگر مسئولان بنای کاری خود را در اجرای قانون بگذارند شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات خواهیم بود.
    نائب رئیس جبهه خط امام و رهبری در ادامه با بیان اینکه کلید حل مشکلات کشور درگرو اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: در اجرایی شدن چنین اقتصادی آحاد جامعه از مسئولان تا مردم باید احساس وظیفه کنند.
    وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های سپاه پاسداران در کشور متذکر شد: به خاطر توانمندی سپاه پاسداران در عرصه دفاعی شاهد چنین آرامشی در کشور هستیم.
    کوهکن با توجه به دستاوردهای نیروی مقاومت در منطقه خاطر نشان کرد: به‌ طور یقین عرض می‌کنم که سردار قاسم سلیمانی آبروی ما ایرانیان در دنیا بوده و همه باید برای سلامتی این عزیزان در جبهه‌های مقاومت دست به دعا برداریم.
    منتخب مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به نرخ بیکاری در شهرستان لنجان گفت: جای بسی تأسف دارد که با وجود صنایع مختلف در شهرستان رتبه نخست نرخ بیکاری در استان را کسب کنیم.
    فولادشهریکی از شهرهای شهرستان زرین شهر(لنجان) در استان اصفهان قرار دارد فاصله تامرکز شهرستان زرین شهر ۵ کیلومتر ودر۳۰کیلومتری اصفهان مرکز استان می باشد.

  • برچسب ها : , , , ,
  • نظرات کاربران در "مردم فولادشهر ازمدیریت دوگانه رنج می برند"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی