امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۱:۲۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۵ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر : 1760
  • محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به یکساله شدن برجام گفت: آنچه که اتفاق افتاد مشخص کرد که پیش بینی رهبر انقلاب مبنی بر قابل اعتماد نبودن طرف غربی را اثبات کرد. وی به فراموش شدن خصومت‌های دشمنان به مرور زمان از سوی […]

    محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به یکساله شدن برجام گفت: آنچه که اتفاق افتاد مشخص کرد که پیش بینی رهبر انقلاب مبنی بر قابل اعتماد نبودن طرف غربی را اثبات کرد.

    وی به فراموش شدن خصومت‌های دشمنان به مرور زمان از سوی عده‌ای در داخل اشاره کرد و اظهار داشت: دولتی اگر دشمنان خود را نشناسد و با دقت به آنان برخورد نکند سرنوشتی جز شکست در انتظارش نیست.

    کوهکن دستاورد برجام را به یادآوردن دوباره اصل مذکور خواند و گفت: این دستاورد برجام به ما اعلام می دارد که عداوت دشمن هیچگاه تمام نخواهد شد.

    وی با تاکید بر اینکه برخی از دولتمردان در اعتماد به غرب در موضوع برجام زیاده روی و افراط کردند اظهار داشت: همین دوستان پیش از دولت یازدهم می‌گفتند صرفا ۲۰ درصد از مشکلات اقتصادی کشور نتیجه تحریم‌ها و ۸۰ درصد آن نتیجه سوء مدیریت است که ما هم همین مقدار را معقول و منطقی می‌دیدیم.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدعهدی‌های ۱+۵ موجب شد که همان اثر گذاری حداقلی در چارچوب آن ۲۰ درصد از برجام برای کشور حاصل نشود.

    وی افزود: این که سفیر کره جنوبی می گوید ما هنوز باید ارز مورد نیاز خود برای سفارتخانه را به صورت قاچاق وارد ایران کنیم نشان‌دهنده چیست؟

    کوه‌کن با تفاوت قائل شدن میان خوشتنداری مردان سیاست خارجی کشور با وادادگی گفت: آن مقدار از خویشتنداری در برابر عهدشکنی غرب که ایران را در افکار عمومی دنیا به عنوان عامل نقض برجام نشان ندهد قابل قبول است، اما اگر قرار باشد به وادادگی منجر شود قابل پذیرش نیست.

     

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن در گفت‌وگو با فارس:دستاورد برجام یادآوری اعتمادناپذیر بودن دشمن است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی