امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸:۱۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۹ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر : 1774
  • محسن کوهکن نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌های این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اظهار داشت: کار و فعالیت سیاسی می‌طلبد که در ارتباط با امر انتخابات حساسیت لازم را داشته باشیم و از این رو جبهه پیروان بحث اولیه برای نحوه […]

    محسن کوهکن نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌های این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اظهار داشت: کار و فعالیت سیاسی می‌طلبد که در ارتباط با امر انتخابات حساسیت لازم را داشته باشیم و از این رو جبهه پیروان بحث اولیه برای نحوه ورود به انتخابات را در شورای مرکزی مطرح کرده است.

    کوهکن ادامه داد: اولویت اولی که ما در ارتباط با انتخابات پیش رو برگزیده‌ایم و سازوکار خاص خود را دارد، انتخابات شوراهاست که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود لذا جبهه پیروان تصمیم دارد برای انتخابات شوراها فعال باشد.

    نایب‌رئیس جبهه پیروان تصریح کرد: ما در شورای مرکزی بر روی این مسئله بحث کردیم و نهایتاً قرار شد مطابق دوره‌های قبل استراتژی و تاکتیک‌های این موضوع تبیین و در شورا مطرح و مبنای فعالیت قرار گیرد اما در حال حاضر در ابتدای راه و شروع کار هستیم.

    وی درباره ورود به انتخابات ریاست جمهوری و بررسی مصادیق در این زمینه خاطرنشان کرد: ما هنوز به این موضوع وارد نشده‌ایم اما برخی دوستان بر روی این بحث متمرکز شده‌اند که ما باید به چه شیوه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ورود کنیم؛ آیا ما باید صبر کنیم تا اشخاص حقیقی و حقوقی اصولگرا که تصمیم به حضور دارند آن را اعلام کنند و ما بعد تصمیم‌گیری کنیم که البته این شیوه هیچ گاه موفق نبوده است.

    کوهکن افزود: آنچه ما طبق شرایط و تجارب بر روی آن متمرکز شدیم واقع‌گرایی است، یعنی ما کاری به افراد نداشته باشیم و کسانی را پیدا کنیم که نقاط مثبت روسای جمهور را داشته و نقاط منفی آنها را نداشته باشند و بر روی این افراد تمرکز کنیم؛ البته این هنوز تصمیم حزب نیست اما دوستان بر روی این مسئله بیشتر تمرکز کرده‌اند.

    نایب‌رئیس جبهه پیروان درباره دیدار با آیات یزدی و موحدی کرمانی اظهار داشت: جبهه پیروان همواره بیشترین ارتباط را با روحانیت داشته و ما با آنها برای انتخابات آینده نیز هماهنگ هستیم.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "تصمیم‌‌گیری برای نحوه ورود جبهه پیروان به انتخابات ریاست‌جمهوری/ برای انتخابات شوراها فعال هستیم"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی