امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۳:۵۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱ام, ۱۳۹۵
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر : 1915
  • محسن کوهکن نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره جلسات اصولگرایان برای برنامه ریزی این جریان سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ گفت: جریان اصولگرایی هنوزبه طور رسمی جلساتی برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ نداشته است. کوهکن همچنین در مورد احتمال تکرار مدل رهپویان، ایثارگران و […]

    محسن کوهکن نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره جلسات اصولگرایان برای برنامه ریزی این جریان سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ گفت: جریان اصولگرایی هنوزبه طور رسمی جلساتی برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ نداشته است.

    کوهکن همچنین در مورد احتمال تکرار مدل رهپویان، ایثارگران و پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در این خصوص صحبتی نشده است.

    وی در مورد احتمال کاندیداتوری قالیباف تصریح کرد: اطلاعی ندارم اما طبیعی است که اگر ایشان نیز قصد ورود داشته باشد به طور حتم در عدد و اندازه و ورود هستند و قطعا مورد بررسی اصولگرایان خواهند بود.

    کوهکن درباره احتما و اما و اگرهای حمایت اصولگرایان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ گفت:من از مجموعه مصاحبه هایی که آقایان انجام دادند این ارزیابی را دارم که حمایت اصولگرایان از روحانی به صورت ۱۰۰ درصدی منتفی نیست .

    وی افزود: به طور مثال دقت کنید حضرت آیت الله موحدی کرمانی از کلمه بعید استفاده کرده و یا مصاحبه آقای باهنر تاکید می شود که حمایت از روحانی مشروط به مسائلی است.

    این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: وقتی بزرگان می گویند حمایت بعید است یعنی شرایط و تعهدات و بسیاری از عوامل دیگر موثر است.

    کوهکن با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات مردم اهرم اصلی در تصمیم است، خاطر نشان کرد:اگر آقای روحانی در یک سال آتی هیچ موفقیتی برای خروج از رکود و رونق اقتصادی پیدا نکند ، جریان اصولگرایی در مورد حمایت از وی یک دیدگاه دارد و اگر نه دیدگاه دیگری را در دستور کار قرار می دهد.

    وی درباره حمایت اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری تاکید کرد: طبیعی است که اصلاح طلبان بگویند از روحانی مجددا حمایت می کنند چرا که درست است که روحانی گفته هرگز نگفته که یک اصلاح طلب است اما با روی کار آمدن دولت روحانی اساسا بدنه اصلاح طلبی عمده پست های مدیریتی کشور از صدر تا ذیل را در اختیار گرفته است.

    اگر آن ها بگویند حمایت نمی کنیم به نوعی نفی مدیریتی است که خود انجام داده اند و مطالبات سیاسی خود را تحقق نیافته عنوان عنوان می کنند، اما اصولگرایانی که عموما در هیچ بخشی در اجرا مسئولیتی نداشته اند، برای حمایت شروط خود را دارند.

    رای روحانی عمدتا در شهرستان های کوچک ریزش رای داشته است

    کوهکن در ارزیابی از تغییر میزان رای روحانی در کشور در قیاس با دور قبل گفت: تصور من این است که رای روحانی عمدتا در شهرستان های کوچک ریزش رای داشته است، چرا که در ان مناطق میزان رای به طور مستقیم به میزان تحقق مطالبات باز می گردد اما در شهرهای بزرگ عمدتا نگاه ها سیاسی است .

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "حمایت اصولگرایان از روحانی غیرممکن و بعید نیست/سبد رای روحانی در شهرستان‌ها افول کرده است"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی