امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۱:۳۹  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2493
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات سال ۹۶ در جریان اصولگرایی اظهارداشت: جریان اصولگرایی از تشکل های متعددی برخوردار است و کارکرد حزبی ندارد تا بتواند آسیب شناسی انتخابات را در دستور کار قرار دهد، اما تشکل ها و احزاب مختلف این […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات سال ۹۶ در جریان اصولگرایی اظهارداشت: جریان اصولگرایی از تشکل های متعددی برخوردار است و کارکرد حزبی ندارد تا بتواند آسیب شناسی انتخابات را در دستور کار قرار دهد، اما تشکل ها و احزاب مختلف این جریان مستقل موضوع را بررسی و با رئوس جریان اصولگرایی اعلام می کنند.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی انتخابات در چارچوب وظایف و فعالیت های اصلی و سیاسی احزاب تعریف شده بنابراین انتظار می رود در بازه زمانی کوتاه بعد از انتخابات، احزابی که در عرصه رقابت حضور داشتند نوع حضورشان را بررسی کنند.

    وی گفت: باید نقاط قوت مشخص شود و برای اصلاح نقاط ضعف و آسیب های انتخابات راه حل هایی دیده و برای آینده برنامه ریزی شود.

    این نماینده مجلس با بیان اینکه جریام اصولگرایی متشکل از تشکل های و شخصیت های حقوقی و تعدادی از اشخاص حقیقی است، توضیح داد: اما اتفاقی که در این دوره از انتخابات در ارتباط با جمنا رخ داد این بود که تعدادی از اشخاص حقیقی داخل جریان اصولگرایی مورد بی توجهی قرار گرفتند و تعدادی از اشخاص حقوقی دور هم جمع شدند و فرآینده با را به هر جهت تعریف کردند.

    کوهکن ادامه داد: به هر جهت این فرآیند نقاط مثبت و منفی داشته که باید بررسی شود از نقاط مثبت استفاده کنند و نقاط منفی را پوشش دهند و آنها را اصلاح کنند.

    وی در خصوص برنامه ریزی برای انتخابات آینده یعنی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد الان زمان مناسبی برای برنامه ریزی نیست چرا که سه سال دیگر از عمر مجلس دهم باقی مانده است و به طور معمول افراد در بازه زمانی دو سال تا چند ماه مانده به انتخابات فعالیت خود را آغاز می کنند و جریان های سیاسی و احزاب بر اساس جو موجود و نگاه سیاسی افراد را برای حمایت انتخاب می کنند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در چنین شرایطی به نظر می رسد برای برنامه ریزی دیر نشده و حتی شاید باید گفت زود است اما زمان برای ارزیابی تصمیماتی که در گذشته در انتخابات گرفته شده ضروری است.

    نایب رئیس جبهه پیروان و خط اما و خبری گفت: جبهه پیروان خط امام بعد از انتخابات به صورت غیرمنسجم و نیمه مداوم بحث آسیب شنایی انتخابات را شروع کرده است و زمانی که به نتیجه و جمع بندی برسیم اعلام خواهیم کرد./

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن در گفت و گو با خانه ملت:جبهه پیروان عملکرد اصولگرایان در انتخابات ۹۶ را آسیب شناسی می کند / جمع بندی نهایی اطلاع رسانی می شود"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی