امروز: پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸:۲۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۹ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر : 2792
  • محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نحوه نظارت بر بودجه نیروهای مسلح و مجموعه های وابسته به این دستگاه ها، گفت: قاطعانه باید اذعان کرد سازوکار نظارتی بر نیروهای مسلح در چارچوب برنامه های مشخص شده انجام می شود و نگرانی در این حوزه وجود ندارد. نماینده مردم […]

    محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نحوه نظارت بر بودجه نیروهای مسلح و مجموعه های وابسته به این دستگاه ها، گفت: قاطعانه باید اذعان کرد سازوکار نظارتی بر نیروهای مسلح در چارچوب برنامه های مشخص شده انجام می شود و نگرانی در این حوزه وجود ندارد.

    نماینده مردم لنجان در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه شاید تاکنون در خصوص نظارت برخی از دستگاه های اجرایی و غیره مطالبی گفته شده باشد اما در حوزه نظامی این چنین نیست، اظهارکرد: عموما مطالبی که در خصوص چگونگی نظارت مطرح می شود بوی جناحی و سیاسی دارد.

    وی ادامه داد: مطابق قانون هر دستگاهی که از خزانه بودجه دریافت کند یا به آن کمک ارائه می شود، نظارت بر آن در چارچوب و شرح وظایف و اختیارات دیوان محاسبات است؛ مگر اینکه نحوه کمک یا تخصیص از خزانه نباشد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن اشاره به اینکه سازوکار تعریف شده قوی برای نظارت بر امور نیروهای مسلح و مجموعه های زیرمجموعه وجود دارد، تصریح کرد: ستاد کل فرماندهی نیروهای مسلح نیز دستگاه نظارتی دارند. البته باید یادآور شد که در همه کشورهای دنیا در خصوص بودجه نظامی زیر و بم مطالب برای آگاهی همه بازگو نیم شود زیرا شرایط دستگاه های دیگر را ندارند.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همگان اعتقاد دارند که بر امور نیروهای مسلح و مجموعه های زیرمجموعه‌شان به شدت نظارت می شود که تخلفی خارج از چارچوب وظایف صورت نگیرد./
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن:معمای نظارت بر بودجه نیروهای مسلح بوی جناحی و سیاسی دارد/سازوکار قوی برای نظارت وجود دارد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی