امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳:۵۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۴
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 439
  • دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار، گفت: گفتمان مورد نظر جامعه نماينده ادوار در برگيرنده صداقت همراه با تدبير و عقلانيت و کار کارشناسي است؛ گفتمان گروه‌ها بايد بر پايه نگرش و نظرسنجي مطرح شود.

    “محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون گفتمان‌ احزاب و گروه‌، اظهار داشت: اگر گفتمان احزاب مبتني بر  استدلال  و  به دور از احساسات و براساس نگرش و نظرسنجي مطرح  شود اثرگذار خواهد بود.

    دبيرکل “جامعه نمايندگان ادوار” تاکيد کرد:  در گفتمان‌ها  بايد اخلاق مبتني بر عقلانيت و  استدلال متکي به آمارهاي صحيح مد نظر قرار گيرد.

    وي با بيان اينکه گفتمان اصولگرايي مي‌تواند مجموعه‌اي از مباحث مطرح شده اصولگرايان باشد، اظهار داشت: تاکنون مباحثي نظير اعتدال، اولويت اقتصادي ، اداره امور براساس عقلانيت و غيره  از سوي اصولگرايان مطرح شده که مجموع  اين مباحث مي‌تواند در قالب يک عنوان کلي به عنوان گفتمان قالب اصولگرايان، مطرح شود.

    دبيرکل جامعه نمايندگان ادوار، خاطرنشان کرد: جامعه نمايندگان ادوار به دنبال گفتماني است که در برگيرنده صداقت همراه با تدبير مبتني بر اخلاق و عقلانيت متکي بر کار کارشناسي را مدنظر دارد.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "گفتمان رياست جمهوري بايد در بر گيرنده صداقت همراه با تدبير باشد"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی