امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۸:۵۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۷ام, ۱۳۹۶
آرشیو مطالب
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 2569
  • به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محسن کوهکن اظهار داشت: همزمان با تحول در حوزه های مدیریتی باید نسبت به جریان تنوع، کیفیت و طراحی محصولات به روزتر و خروج محصولات قدیمی در صنعت خودرو گام های جدی تری برداشته شود تا نگرانی ها موجود از بازار کنونی خودرو برطرف شود. نماینده لنجان در مجلس شورای […]

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محسن کوهکن اظهار داشت: همزمان با تحول در حوزه های مدیریتی باید نسبت به جریان تنوع، کیفیت و طراحی محصولات به روزتر و خروج محصولات قدیمی در صنعت خودرو گام های جدی تری برداشته شود تا نگرانی ها موجود از بازار کنونی خودرو برطرف شود.

    نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم توجه و تلاش خودروسازان جهت کاهش قیمت تمام شده محصولات تصریح کرد: بی تردید با تولید محصولات متنوع و عرضه قیمت رقابتی، خودروسازان سهم بیشتری از بازار داخل و حتی بازارهای خارجی را در اختیار خواهند گرفت.

    وی خاطرنشان کرد: البته مشارکت با شرکتهای خارجی تحول خوبی را در صنعت خودرو ایران ایجاد خواهد کرد همچنین با تداوم این جریان شاهد جذب سرمایه گذاری بوده و این شرایط رقابت پذیری و توسعه صادرات در بازارهای جهانی را به دنبال خواهد داشت.

    وی تاکید کرد: قطعا امروز رقابت پذیری و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی دو ویژگی لاینفک برای فعالیت خودروسازان در تداوم حضور در بازار است.

    وی افزود: بی شک برای ایجاد رقابت صحیح و عدم تحمیل بار مالی ناشی از این جریان بر دوش دولت و مصرف کنندگان داخلی لازم است هر دو گزینه موثر در جریان بازار در شرکتهای خودروساز مورد توجه قرار گیرد.

    وی گفت: البته انتظار می رود در شرایط فراهم شده بخشی از مشکلات مدیریتی و همچنین ضعف های ساختاری در تولید و صادرات در این صنعت برطرف شود.

    نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به طرح مباحثی در خصوص خروج خودروهای قدیمی از سال آینده اظهار داشت: خوشبختانه صنعت خودرو ایران در این سالها اقدامات موثری را در تولید خودروهای جدید داشته اند به طوری که امروز شاهد تنوع بهتری در تولیدات خودروسازان هستیم.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: هم اکنون خودروهایی که در کشور که تولید می شود از استانداردهای نسبی و مناسبی برخوردار است هر چند همچنان ایراداتی نیز وجود داشته و باید همچنان در این حوزه ها استانداردها ارتقاء یابد.

    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورتی که کیفیت و استاندارد محور فعالیت صنعت خودرو ایران قرار گیرد ، بی تردید دیگر نگرانی نسبت به تقاضا در بازار وجود نخواهد داشت./
    🌷کانال رسمی محسن کوهکن🌷:
    @mohsenkoohkan

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "کوهکن تاکید کرد: رفع نگرانی خودروسازان با حرکت بر ریل کیفیت و تنوع"
    مطـالب تصادفــی
    شبکه های اجتماعی